תיבות דואר שקועות

עיצוב, ייצור, מכירה והתקנה של תיבות דואר שקועות ורגילות

דיל-עוז בע”מ מגוון דגמים של תיבות דואר שקועות תיבות חד צדדיות, ודו-צדדיות עם או בלי מצחייה, עם או בלי אשפתון. לבירור פרטים נוספים והצעות מחיר והזמנות התקשרו אלינו לטלפון 1-800-285-295 או במייל [email protected] הצעות מחיר ללא עלות

תיבות דואר שקועות של חברת דיל עוז בע"מ

אנו מתמחים במתן פתרונות כוללים בתחום הייצור, המכירה וההתקנה, של כל סוגי תיבות דואר לבניינים חדשים, משרדים ובתים פרטיים, עיצוב וייצור על פי בחירת הלקוח. שילוב והטמעה, בחזית כניסה של מבנה משותף או בית פרטי חדש או קיים, כחלק משדרוג וחידוש הכניסה. ניתן להזמין תיבות דואר שקועות בנפרד או כחלק מתהליך חידוש מלא הכולל דלתות כניסה, חזית כניסה, אינטרקום, ועוד.

תיבות דואר שקועות בהתאם לתקן

אנו בדיל-עוז בע”מ מייצרים ומספקים תיבות דואר שקועות במגוון של דוגמאות בהתאם לבחירת הלקוח תוך הקפדה על איכות, ועמידה בדרישות התקינה. לרשותכם שירות מלא הכולל תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של תיבות הדואר השקועות.

על פי מיקום תיבות הדואר השקועות ומספר הדיירים נעצב עבורכם תיבות דואר בגודל התקני 210X297 מ”מ (A4). ניתן לבחור את רוחב הפתח לפי העיצוב המועדף. אנו מאפשרים לכם לבחור בין מספר מידות עומק לתיבת הדואר אך על פי רוב גובה הפתח יהיה 27 מ”מ על מנת לאפשר למעטפה מלאה להיכנס בקלות. כמו כן ניתן לבחור בתיבות גדולות ועמוקות יותר (עד 340 מ”מ עומק).

בכל מקרה אנו מייצרים את תיבות דואר אך ורק על פי תקן ישראלי 816. כמתחייב לכל תיבות הדואר החיצוניות והפנימיות של בנייני מגורים, בנייני משרדים ובתים פרטיים.

סוגים של תיבות דואר שניתן להשקיע בקיר

חד צדדי או דו צדדי

על פי מבנה הכניסה, מיקום הקיר עליו מיועדות תיבות הדואר להיות מותקנות וצורכי המקום נמליץ על תיבות חד צדדיות או דו צדדיות. המחיר משתנה בהתאם עקב כי לתיבות הדו צדדיות יש שני פתחים כמובן.

חומרים לייצור תיבות דואר שקועות

קיימים שני סוגי חומרים שמהם ניתן לייצר תיבות דואר. אלומיניום במגוון גימורים ופח. כיום מרבית תיבות הדואר מיוצרות מאלומיניום בשל איכותו ועמידותו, הגבוהה משמעותית מפח. תיבות דואר אשר מיוצרות מפח אכן זולות יותר אך לתיבות אלומיניום יתרון הן בתהליך הייצור, בהתקנה וכן בתחזוקה ועמידותן ושמירה על מראה לאורך זמן.

מראה חזית

ניתן לבחור בין תיבות דואר עמוקות שקועות או תיבות בעומק רגיל. תוכלו לבחור בתיבות עם דלת וסימון חריטה או חלון פתקית. או לחלופין רק הטבעת תבליט של מספר הדירה. בנוסף יש לבחור את צבע הגימור. עם או בלי מסגרת – בהתאם למבנה הקיים בכניסה ללובי, או העיצוב המתוכנן של דלתות כניסה וחזית הכניסה שאנו מספקים לכם נחליט אם להוסיף מסגרת ואת העיצוב שלה.

מפרטים נלווים אופציונליים לתיבת דואר שקועות

מצחייה – מפרט נוסף שיקבע בהתאם למיקום הוא הצורך במצחייה. במקרה שקיים סיכוי לחדירת גשם נמליץ על תוספת מצחייה שמונעת חדירת גשם.

אשפתון – בחדרי כניסה רבים אנו ממליצים להתקין אשפתון לשמירה על סביבה נקיה. זהו פתרון לכמויות גדולות של מוצרי פרסום שבאזורים מסוימים, מוכנסים תדירות לתאי הדואר של בתים משותפים. התקנת אשפתון מסיעת לשמור על סביבה נקיה ומטופחת באיזור הלובי בו מותקנות תיבות הדואר.

חברת דיל עוז בע”מ מספקת לכם מענה כולל לתכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר שקועות או רגילות, דלתות אוטומטיות ורגילות, וחזיתות. כולל אינטרקום, לבניינים חדשים ובניינים קיימים. לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנות פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או במייל [email protected] הצעות מחיר ללא עלות

דוגמאות לדלתות כניסה, חזיתות  ותיבות דואר של  די-עוז בע”מ

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button