דלתות אינטרקום לבניין

ייצור והתקנת דלתות אינטרקום לבניין עם אפשרות לתיבות דואר תואמות.

חברת דיל עוז בע”מ מייצרת ומשווקת דלתות אינטרקום לבנייני מגורים ובנייני משרדים. דלתות כניסה בשילוב אינטרקום וקודן בלבד, דלתות כניסה בשילוב כרטיסי קרבה (מתאים בעיקר למשרדים), דלתות כניסה הכוללות אינטרקום דיגיטלי או אנלוגי, בשילוב מצלמה.

לפרטים נוספים על דלתות אינטרקום לבניין, התקשרו אלינו לטלפון 1-800-285-295 או השאירו פרטים בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מבחר דלתות אינטרקום לבניין מעוצבות, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת.

ישנם מספר דגמים עיקריים שבאפשרותכם לבחור, לכל דגם ייעוד משלו, ניתן לבחור בין דלתות כניסה עם חיישני קרבה למשרדים, לפתיחה קלה של הדלת, ללא צורך להיעזר בשומר הכניסה לכניסה לבניין, או אינטרקום דיגיטלי או אנלוגי בבנייני מגורים, ניתן לשלב לאינטרקום לבניינים מצלמה, ומוניטור בכל דירה (אפשרי גם במשרדים כמובן), המוניטורים בדירות (או במשרד) מגיעים במספר גדלים בין 4.3 אינץ’ ל-7 אינץ’, ניתן לבחור גדלים בהתאמה אישית בהזמנה מראש.

אנו בדיל עוז, נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכניסת הבניין שלכם דלתות אינטרקום לפי התקציב שברשותכם, לכל שאלה נשמח לעזור בטלפון 1-800-285-295.

ייצור דלתות אינטרקום בהתאמה אישית.

אנו בדיל-עוז בע”מ נייצר דלתות אינטרקום לבניין בהתאם למבנה הכניסה, ולפי בחירתו והעדפותיו של הלקוח. חשוב לציין כי ניתן להזמין התקנת אינטרקום גם לדלתות כניסה קיימות. אנו ערוכים לבצע את ההתאמות הנדרשות לשילוב אינטרקום גם בכניסה קיימת.

דלתות כניסה לבניין משתנות בהתאם לגובה ורוחב הדלת, סוג החומר ממנו הדלת עשויה, עיצוב ופרזול הדלת וכמובן מקבלת השראה מחזית הכניסה בה היא ממוקמת. קצרה היריעה מלהרחיב הנושא, הנכם מוזמנים לייעוץ טלפוני לקבלת מידע על האפשרויות העומדות לרשותכם.

כאשר מדובר בשילוב אינטרקום בדלתות חדשות, ניתן לתכנן את חזית הכניסה באופן שיאפשר שילוב מיטבי של האינטרקום לדלת, כך שניתן לאפשר ללקוח לבחור ולהחליט איזה אינטרקום הוא רוצה לשלב ובאיזה דלת.

סוגי אינטרקום לשילוב בדלתות כניסה לבניין

אחד ההבדלים המשמעותיים בין דלתות אינטרקום שונות, הוא האינטרקום עצמו. האם האינטרקום הוא עם או בלי הצג הדיגיטלי וכמובן גודלו של הצג, חשוב לציין כי עדיין ניתן להזמין ולהתקין אינטרקום ללא צג דיגיטלי.

מאפיין נוסף הוא הבחירה באינטרקום עם או בלי מצלמה. מובן כי מערכת אינטרקום עם מצלמה מגיעה עם צג דיגיטלי דירתי בגדלים שונים (4.3 אינץ’ עד 7 אינץ’ – ניתן לקבל כל גודל בתיאום והזמנה מראש).

זיכרו כי בהחלטה על דלתות אינטרקום המחיר מורכב ממספר משתנים. מחיר הדלת והחזית. מחיר מערכת אינטרקום, וכמובן מחיר ההתאמות וההתקנה.

אחריות ושירות לדלתות אינטרקום

אנו נותנים אחריות הן לדלתות הכניסה לבניין שאנו מייצרים והן למערכות האינטרקום. טכנאי החברה מיומנים הן בהתקנות והן במתן שירות לטיפול בתקלות אשר נגרמות לעיתים משימוש לא ראוי או ונדליזם.

לפרטים נוספים על דלתות אינטרקום לבניין, התקשרו אלינו לטלפון 1-800-285-295 או השאירו פרטים בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button