החלפת דלת כניסה לבניין

דיל עוז בע”מ – ייצור, התקנה, תיקון והחלפת דלת כניסה לבניין התקשרו: 1-800-285-295

החלפת דלת כניסה לבניין כולל ייצור דלת תואמת לדלת הקיימת ו/או תיקון דלת כניסה לבניין והתקנה מחדש במידה וניתן לתקן את הדלת הקיימת.

אנו מתמחים בתכנון ייצור והתקנה של דלתות כניסה לבניין כחלק משדרוג האבטחה ללובי הכניסה כולל החלפת דלת כניסה לבניין בתוספת אינטרקום, תיקון או שדרוג חזיתות מזוגגות של הלובי ותיקון או החלפה של תיבות דואר תואמות.

לייעוץ ללא התחייבות על דרכים לסגירת לובי הבניין והחלפת דלת כניסה לבניין שלכם לשדרוג ושיפור רמת האבטחה.
התקשרו : 1-800-285-295 או מלאו את טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם, שמחים לעמוד לשירותכם.

החלפת דלת כניסה לבניין

תקלות אופייניות שבגללן כדאי לשקול החלפת דלת הכניסה לבניין

נציין כי תקלות בפעולתה של דלת כניסה מתאפיינות בכך שאם לא מטפלים בהם בזמן התקלה הולכת ומחמירה.

אנו ממליצים ליצור קשר מייד כשר אחד המנגנונים אשר מקושרים לדלת הכניסה מפסיקים לפעול כהלכה.
טיפול מוקדם בבעייה קטנה יכול לעיתים למנוע את הצורך בהחלפת דלת כניסה לבניין למשל כיוון מחזיר דלת הידראולי מייד כאשר יש בעיות סגירה עם הדלת ו/או טיפול מיידי במערכת האינטרקום כאשר היא לא פותחת כראוי את הדלת.

לפניכם מספר מצבים כלליים וגם תקלות אופייניות בדלת עצמה והמערכות השונות שבהם מומלץ לשקול החלפה או תיקון דלת כניסה לבניין ואם לא קיימת כזאת אולי זה הזמן הנכון להתקנת דלת כניסה לבניין לסגירת הלובי.

החלפת דלת כניסה לבניין מטעמי אבטחה

  • בעיות נעילה וסגירה בגלל מנעולים פגומים – אם המנעולים אינם נסגרים או ננעלים, בשל שברים או בלאי מצטבר, זה יכול להוות סיכון ביטחוני.
    במקרים רבים מנגנוני סגירה ונעילת הדלת הם חלק אינטגרלי מהדלת עצמה ואולי בגלל גיל הדלת לא ניתן לתקן את הסגירה והנעילה ויש צורך בהזמנת דלת חדשה תואמת.
  • התרופפות מסגרות ו/או משקופי הדלת – תופעה זאת יכולה לנבוע משתי סיבות האחת בלאי טבעי משימוש ממושך והשנייה כתוצאה מונדליזם הכולל פתיחה וסגירה אגרסיבית של הדלת.
    גם כאן ראוי לציין כי מאפייני הנצזק הם מצטברים ולעיתים החלפת דלת כניסה לבניין בזמן תחסוך את הצורך בהחלפת משקופים ומנגנוני הנעילה.

תקלות בדלת כניסה כתוצאה מנזקי מזג האוויר

אלו הן תקלות נדירות יותר בעיקר כאשר מדובר על דלתות כניסה מאלומיניום ו/או זכוכית איכותיות אשר מיוצרות מחומרים עמידים לפגעי מזג האוויר.

אך גם דלתות כאלה יכולות לגלות סימני בלאי בחלק של מרכיבי הדלת או המנגנונים האחראים על הפתיחה והסגירה.

  • עיוות, כיפוף ו/או התרופפות חיבורים – גם דלתות כניסה מאלומיניום וזכוכית יכולות להתעוות ואף להתבלות כתוצאה מחשיפה ישירה לפגעי מזג האוויר שמש, ברד, ולחות מתמשכת.
  • קורוזיה – דלתות מתכת עלולות ליצור חלודה במקרה של דלת ברזל וקורוזיה במקרה של דלת אלומיניום בחשיפה ממושכת ללחות בעיקר באזורי החוף בקרבת הים.
    תהליכים שיכולים להוביל להתרופפות של מבנה הדלת עצמה ו/או משקוף הדלת.

החלפת דלת כניסה לבניין מסיבות אסתטיות

לעיתים התוצאות שהוזכרו עד כה יכולות להוביל לכך שמראה הדלת ולעיתים חזית הלובי כולו נפגעת מבחינה אסתטית.

הפגיעה במראה הדלת הוא תמיד הדרגתי אלה אם כן בוצעה פעולה ונדלית שיכולה באחת להביא את הדלת למצב שגם המראה שלה מצדיק החלפת דלת כניסה לבניין.

  • שריטות, שקעים וכתמים – כאשר מראה הדלת נפגע בצורה משמעותית, ייתכן שהגיע הזמן להחלפה כדי לשמור על מראה מקצועי או אסתטי. של הכניסהב לבניין.
  • דהייה – כאשר מדובר על דלתות כניסה שאינן עשויות ברמת האיכות הגבוה, חשיפה רציפה לאור השמש לאורך זמן עלולה לגרום לצבע הדלת לדהות.

החלפת דלת כניסה לבניין לאטימה וחסכון באנרגיה

  • בלאי באטימה – כאשר מערכות אטימה של הדלת מתבלים ניתן לעיתים לשפר על ידי החלפת פסי אטימה ו/או הוספה של אמצעי בידוד לדלתות.
  • החלפת דלת ישנה ללא בידוד – דלתות ישנות עשויות לעיתים ללא אלמנט מבודד כגון זכוכית כפולה המספקת בידוד מתאים, מה שמוביל לאובדן אנרגיה.
    החלפת דלת כניסה ושדרוג לדלת חסכונית יותר באנרגיה עם זכוכית כפולה יכול לסייע בהפחתת עלויות החימום והקירור של לובי כניסה לבניין.

תקלות אופייניות אשר קשורות בפעולות הדלת

  • קושי בפתיחה או סגירה – דלתות נתקעות, חורקות או קשות לתפעול עשויות להזדקק להחלפה כדי להקל על השימוש ולאפשר סגירה ופתיחה נוחים.
  • צירים, מחזירי דלת ובעיות במנגנוני נעילה – כל אחד מאלה יכול להתקלקל ולא לתפקד כראוי.
    צירים בלויים או מערכת נעילה והחזרה של הדלת לא תקינים יכולים להשפיע על אפשרויות השימוש השותף וגם על הנעילה והאבטחה של הדלת.

החלפת דלת כניסה לבניין בשל תאימות לתקנות נגישות ואש

  • תקנות נגישות – אם דלת הכניסה אינה עומדת בתקני נגישות הקיימים, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותה כדי לעמוד בתקנות בהתאם לשימוש אשר הנעשה בבניין ומספר הדיירים בו.
  • תאימות לתקנות לבטיחות אש – במקרים רבים כאשר יש דלת ישנה יש להחליפה לדלת העומדת בדרישות תקנות אש כגון התקנת דלתות אוטומטיות קורסות.

החלפת דלת כניסה בשל מערכות נעילה מיושנות

אם מנגנוני הנעילה מיושנים או אינם מאובטחים עוד, ייתכן שיהיה צורך בשדרוג לטכנולוגיה מודרנית ומאובטחת יותר שאינה ניתנת ליישום על דלת קיימת בבניין.

לפני שאתם מזמינים החלפת דלת כניסה לבניין שלכם אנו ממליצים להתקשר ולקבל ייעוץ והערכה של היקף הבעיה.

התייעצות עם טכנאי ההתקנות של דיל עוז יכולה לסמן את דרך הפתרון המתאימה ביותר ולעיתים ניתן להסתפק בתיקון של דלת כניסה לבניין במקום להחליף.

כמו כן אנו ממליצים לזמן טכנאי לביצוע תחזוקה ובדיקות סדירות אשר יכולות גם לצמצם בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם אולי למנוע את הצורך בהחלפה מלאה.

לייעוץ ללא התחייבות על דרכים לסגירת לובי הבניין והחלפת דלת כניסה לבניין שלכם לשדרוג ושיפור רמת האבטחה.
התקשרו : 1-800-285-295 או מלאו את טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם, שמחים לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button