דלתות כניסה אוטומטיות

דיל-עוז בע"מ, תכנון, ייצור והתקנה של דלתות כניסה אוטומטיות

דלתות עם מנוע דנקר תוצרת גרמניה עם 60 חודשי אחריות!

אתם צריכים להתקין דלת כניסה אוטומטית ולא יודעים איזה? פנו אלינו לייעוץ!

התקשרו  1-800-285-295 או צרו קשר במייל [email protected]
השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

שימושים ומידות נפוצות לדלת כניסה אוטומטית

דלתות כניסה אוטומטיות מתאימות לשימוש גם כדלת ראשית בכניסה למבנה, וגם לכניסות פנימיות של בתי עסק ומשרדים, או מעברים בין חללים פנימיים אשר נדרשת הפרדה ביניהם. מנגנוני ההפעלה של דלתות אוטומטיות שאנו מייצרים הם שקטים וחזקים. מאפשרים מהירות תגובה זריזה לפתיחה וסגירה מהירה של כנפי הדלת תוך שמירה על בטיחותם של המשתמשים. חיישני ההפעלה רגישים, מדויקים, מהירי תגובה בפתיחה ובסגירה וכך מבטיחים זרימה שוטפת של עוברים ושבים תוך שמירה על בטיחותם.

מידות סטנדרטיות של רוחב פתח של דלתות אוטומטיות כנף אחת: עד 120 ס”מ, גובה 240 ס”מ. פתח כניסה מקסימלי לכנף כפולה 240 ס”מ והגובה גם הוא 240 ס”מ. הדלתות עשויות זכוכית מחוסמת 10 מ”מ עובי סטנדרטי עם אפשרות למסגרת אלומיניום או ללא מסגרת.

תוספות למנגנוני הפעלה סטנדרטיים כגון: מנגנוני נעילה אלקטרומגנטיים או מנגנוני נעילה מכניים, מנגנוני קריסה לדלת חירום, סוללות גיבוי לחירום, תעלת הובלה רצפתית לדלתות כניסה אוטומטיות מזכוכית ועוד. תוספות אלה ניתן לשלב בהתאם לדרישת לקוח או התקינה במקום.

סוגי דלתות כניסה אוטומטיות נפוצות

אנו בחברת דיל-עוז בע”מ נתכנן ונייצר עבורכם דלתות אוטומטיות בהתאם לדרישה והתקן במקום בו הדלת אמורה להיות מותקנת. נתאים את הדלת האוטומטית לגודל הפתח ומבנה הכניסה והחזית. גם מאפייני המקום ואינטנסיביות השימוש בדלת משפיעים על הבחירה בדלת המתאימה ביותר עבורכם.

דלת כניסה אוטומטית פנימית המובילה ללובי משרד עורכי דין או ארכיטקטים אינה דומה ברמת השימוש לדלת אוטומטית בכניסה לחנות או משרד קבלת קהל.

דלתות כניסה אוטומטיות פתיחת הזזה

המידות הסטנדרטיות על פי שצויין 120 מ”מ רוחב לכל פנל. הפתח המקובל הוא של דלת פנל יחיד או דלת פנל כפול. כמו כן ניתן להזמין דלתות במידות מיוחדות.

אנו בחברת דיל-עוז בע”מ מתמחים וערוכים לייצור דלתות אוטומטיות גם במידות לפי הזמנה מיוחדת.

דלת כניסה אוטומטית הזזה פופולרית ביותר.  הדלת מיוצרת מזכוכית מחוסמת 10 מ”מ עובי בעלת עמידות גבוהה במיוחד בפני שבר ומתאימה לתקינה. ניתן לבחור במגוון גדול של פרופילי אלומיניום בגימורים שונים על מנת להתאים לעיצוב הפנים או החזית המתוכננת. הדלת יכולה להיות עם או בלי פרופיל אלומיניום כמסגרת.

מנגנון ההפעלה נסתר ממוקם בפרופיל עליו יושבת הדלת. חיישנים מדויקים מפעילים את הפתיחה והסגירה של הדלת, מונעים פגיעה בעוברים והשבים. דלתות כניסה אוטומטיות בפתיחת הזזה פופולריות גם בשל מנגנוני פעולה עמידים וגם בשל חיסכון בשטח התפעול של הדלת אשר צמוד לפנל או קיר חזית הכניסה.

ניתן להרכבה על חזיתות מכל הסוגים. חזיתות כניסה מזכוכית, חזיתות כניסה מקירות לבנים וכן גם על חזיתות כניסה מקיר גבס.

דלת כניסה אוטומטיות פתיחת כנף (סווינג)

דלתות כניסה אוטומטיות פתיחת סווינג מחייבות מיקום רחב יותר בשטח אליו נפתחות הדלתות אולם במקרים רבים עדיין מעדיפים לקוחות להשתמש בדלתות אלה.

בסוג דלתות אוטומטיות זה מידות הפתח יכולות להיות גם הן בין עד 120 ס”מ לפנל סווינג יחיד ועד 240 לפנל סווינג כפול. הגובה זהה לדלתות ההזזה אולם מנגנוני התלייה של הדלת, הצירים ומנגנוני הפתיחה והסגירה פועלים באופן שונה.

דלת כניסה אוטומטית בפתיחת כנף סווינג מחייבת עיגון בצד הצירים לקיר או ייצור מסגרת יציבה וחזקה. דלת זאת מתאימה יותר כאשר באחד או שני צידי הדלת, כאשר היא כפולת פנל, קיים משקוף יציב וחזק.

דלתות כניסה אוטומטיות של דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנה של דלתות אוטומטיות לבניין, לובי, משרדים או בית עסק. דלתות חשמליות עם מנגנוני הפעלה וחיישנים איכותיים, המאפשרים כניסה ויציאה זריזה, נוחה חלקה ללא פגיעה בעוברים ושבים. דלת נפתחת ללא מגע ידיים. התקשרו אלינו בטלפון – 1-800-285-295 או במייל – [email protected] או השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים:

תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום אטומה

דלת אלומיניום אטומה

דיל עוז בע”מ תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של דלת אלומיניום וזכוכית אטומה לפי מפרט לקוח דלת אלומיניום אטומה לכניסה לבניין ו/או דלתות זכוכית אטומה בכניסה

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button