תיבות דואר לבניין מחיר

מגוון רחב של תיבות דואר לבניין מגורים ולבית פרטי

כשאתם מזמינים תיבות דואר לבניין מחיר הוא משתנה חשוב אך אינו היחידי. חברת דיל-עוז בע”מ מתמחה בייצור, מכירה והתקנה של תיבות דואר לבניין במחירים נוחים ובאיכות הגבוהה ביותר. 

אנו מספקים לכם מגוון תיבות דואר סטנדרטיות תקניות לבניין בגודל A4 או בהתאם להזמנה. לבחירתכם מגוון עיצובים וצבעים בהתאם לעיצוב והסגנון של דלתות הכניסה בבניין שלכם. 

תיבות הדואר לבניין מגורים שלנו משתלבות באופן מושלם בכניסה לבניין המגורים שלכם גם לצד דלתות אוטומטיות או דלתות אלומיניום רגילות, ניתן לבחור ממגוון האפשרויות, תיבות דואר צפות, על עמוד או 2, או מחוברות לקיר הבניין.

לפרטים נוספים על תיבות דואר לבניין מחיר, הזמנות ומועדי אספקה והתקנה פנו אלינו
טלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

תיבות דואר בדיל עוז תוכלו להחליף את תיבות הדואר כחלק משיפוץ כללי של הכניסה בבניין, דלתות, אינטרקום חזית כניסה ועוד, או כיחידה עצמאית. ניתן להזמין גם תיבות דואר כתוספת לשילוב בכניסה קיימת בבניין. 

תוספת תיבות דואר מעוצבות משפרת באופן משמעותי את מראה הכניסה. אנו בדיל עוז מאפשרים לכם לבחור מתוך מגוון אפשרויות את תיבות הדואר המתאימות לבניין ולתקציב שלכם. מספר התיבות והעיצוב הנבחר מהווים גורם בקביעת המחיר. ככל שעולה מספר התיבות בהזמנה המחיר לתיבה יחידה יורד.

גורמים המשפיעים על מחיר תיבות דואר לבניין

החומר ממנו עשוייה תיבת דואר הוא גורם המשפיע ישירות על המחיר.

אנו מספקים תיבות עשויות משני חומרים עיקריים. תיבות דואר אלומיניום ותיבות דואר לבניין במחיר נמוך יותר עשויות פח. תיבות דואר אלומיניום הן באיכות, עמידות ואפשרויות גימור ועיצוב שאינם ניתנים להשוואה לזו של תיבות דואר מפח. אך ניתן משני החומרים לספק לכם תיבות דואר שיעמדו בתקינה.

בחירה בחומר הגימור של חזית דלת התיבה גם לו השפעה על המחיר. המחיר משתנה בין תיבות דואר אלומיניום לדלתות תיבות דואר פרספקס.

מספר תיבות הדואר

אשר משולבות יחד. ככל שעולה מספר תיבות הדואר המשתלבות יחד המחיר ליחידה יורד. לדוגמא כאשר מתבצעת הזמנה של 9 תיבות דואר לבניין מחיר כל תיבה יהיה גבוה מאשר הזמנה של 18 תיבות דואר זהות. כלומר איכות, גימור, צורת הצבה זהות אך כאשר המספר גבוהה יותר עלות הייצור מתחלקת על יותר תיבות.

תהליך גימור וצביעה

משפיעים ישירות על מחיר תיבות דואר לבניין משותף. אנו מאפשרים לכם לבחור בין ארבעה סגנונות גימור סטנדרטיים שמחירם זהה אולם ניתן לבחור סגנונות גימור ועיצוב ייחודיים אשר גם הם משפיעים על מחיר המוצר הסופי.

חיבור קיר או מעמד

את תיבות הדואר ניתן לשלב בחזית הבניין במספר אופנים. ניתן להצמיד לקיר חיצוני, להצמיד לקיר פנימי, לשלב בחזית בצמוד לדלת (תיבות דואר צפות), להציב על עמוד יחיד או להציב על עמוד פול ואפשרויות נוספות. כאשר מציבים על עמוד תיבות דואר לבניין המחיר עלה, אך לא באופן משמעותי. כמובן שקיים הבדל בין הצבה על עמוד אחד או שניים אך בשל העובדה כי משתמשים בשני עמודים בעיקר כאשר מדובר במספר גבוהה של יחידות המחיר ליחידה לא יהיה שונה משמעותית. לדוגמא מחיר יחידה בסט של 12 יחידות על עמוד יחיד, יהיה דומה לזה של יחידה בסט של 30 יחידות ניצבות על שני עמודים. ובלבד שיתר המאפיינים העיצוביים זהים.

תיבות דואר חד צדדיות או דו צדדיות

תיבות דו צדדיות מחייבות גישה משני צידי התיבה כלומר מערכת כפולה של דלתות ואמצעי נעילה מתאימים. אנו מספקים מנעול סטנדרטי לתיבות הדואר. להחלטה האם תבחרו בתיבות דואר לבניין עם גישה חד צדדית בחזית או גישה דו צדדית משמעות כספית ולא רק עיצובית. במקרים מסוימים לא ניתן לעשות שימוש בתיבות דואר דו צדדיות, למשל כאשר התיבות צמודות לקיר. בכל מקרה יש לזכור כי סט כפול של דלתות לתיבות הדואר תורם לעלייה במחיר של כל יחידה.

תוספות מיוחדות

כמו במוצרים אחרים בתיבות דואר לבניין מחיר מושפע משילוב תוספות במוצר המוגמר. תוספות שאינן סטנדרטיות. תוספות אשר משפיעות על המחיר הסופי. לדוגמה במקרה הצורך ניתן לשלב מצחייה או גגון להגנה ממזג האוויר או סתם ליופי. ניתן לשלב אמצעי סימון ייחודיים לתיבות הדואר על פי הזמנת הלקוח וכו’.

אנחנו בחברת דיל-עוז בע”מ ערוכים לתת מענה לכל בחירה שלכם הלקוחות – נסו אותנו.

כשאתם מזמינים תיבות דואר לבניין מחיר הוא משתנה חשוב אך אינו היחידי. חברת דיל-עוז בע”מ מתמחה בייצור, מכירה והתקנה של תיבות דואר לבניין באיכות גבוהה ומגוון עיצובים בהתאמה לעיצוב דלתות כניסה לבניין שלכם.

לפרטים נוספים על תיבות דואר לבניין מחיר, הזמנות ומועדי אספקה והתקנה פנו אלינו
בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button