דלתות חשמליות אוטומטיות

מגוון דלתות חשמליות אוטומטיות של חברת דיל עוז בע"מ באיכות גבוהה.

חברת דיל עוז בע”מ מתמחים בייצור דלתות חשמליות אוטומטיות מזכוכית מחוסמת 10 מ”מ עם או בלי מסגרת אלומיניום המופעלות ע”י חיישנים, מנגנוני הפעלה אלקטרומכניים של היצרנים המובילים בתחום. דלתות חשמליות עם מנוע דנקר תוצרת גרמניה עם 60 חודשי אחריות. התקנה באחריות היצרן.

לפרטים נוספים על דלתות חשמליות אוטומטיות התקשרו אלינו 1-800-285-295 או השאירו פרטים בצור קשר ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

היתרונות לדלתות חשמליות אוטומטיות

לסוג דלתות אלו ישנם יתרונות רבים, בין אם למוסדות, מבנים ציבוריים ומבנים פרטיים.

  • מניעת עיכובים בכניסה ויציאה – דלתות חשמליות אוטומטיות מאפשרות זרימה חופשית פנימה והחוצה לציבור הרחב, בנוסף מאפשרות נגישות לנכים ובעלי מוגבלויות.
    דלתות אוטומטיות שומרות על מראה חזותי נקי, אסתטי ומשדר יוקרתיות, בין אם מדובר במגדל משרדים, בנייני יוקרה או סופר שכונתי.
  • חיישני קרבה – דלתות חשמליות אוטומטיות נפתחות ברגע שמתקרבים אליהם מקרינות תחושת הזמנה ללקוחות פוטנציאלים, לדוגמא: חנויות רחוב, חנויות פארם, מסעדות ובתי קפה ואף חנויות נוחות.
  • שמירה על היגיינה במרחב הציבורי – שימוש בדלתות אוטומטיות מפחיתות הידבקות מחיידקים וטפילים אחרים אשר נמצאות על ידיות זכוכיות בדלתות כניסה רגילות, מכיוון שאין מגע ישיר עם הדלת בפתיחה אוטומטית. משמעותי מאוד בבתי חולים, בתי אבות, מרפאות וכדומה.

תוספות שניתן לשלב בהזמנת דלתות חשמליות אוטומטיות

  • לכל סוגי הדלתות האוטומטיות של חברת דיל עוז, ניתן להוסיף תוספות הגנה או תוספות לעיצוב הדלת לפי בחירת הלקוח.
    ניתן לייצר את הדלתות עם מסגרת אלומיניום או דלתות סיקורית שהן דלתות זכוכית ללא מסגרת בדפנות, דלתות סיקורית עשויות מזכוכית מחוסמת בדרך כלל 10 מ”מ, אשר משדרות מראה אלגנטי ויוקרתי.
  • מסילות רצפה לדלתות זכוכית.
  • מנגנון נעילה אלקטרומגנטיים, אלקטרו מכניים או מכניים.
  • מנגנון קריסה אשר מופעל אוטומטית במצבי חירום למניעת לכודים.
    ועוד.

דיל עוז, ייצור והתקנת דלתות חשמליות אוטומטיות, כך הלקוח מקבל הכל תחת קורת גג אחת.

אנו לא מתפשרים על איכות ושירות, כל לקוח אצלנו יקבל שירות V.I.P, אשר ייהנה משירות אישי ומקצועי, ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך, מוצרים איכותיים ואחריות מלאה על כל המוצרים.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אתכם כגון: דלתות כניסה לבניין מגורים, דלתות כניסה למשרדים, תיבות דואר, מערכות אינטרקום ועוד.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר בטלפון 1-800-285-295 או השאירו פרטים בדף צור קשר ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים:

תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום אטומה

דלת אלומיניום אטומה

דיל עוז בע”מ תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של דלת אלומיניום וזכוכית אטומה לפי מפרט לקוח דלת אלומיניום אטומה לכניסה לבניין ו/או דלתות זכוכית אטומה בכניסה

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button