אינטרקום לבניין מגורים

חברת דיל עוז מומחים בהתקנת מערכות אינטרקום מתקדמות לבניין מגורים.

חברת דיל עוז מתמחה בהתקנות אינטרקום לבניין מגורים. אנו עובדים עם החברות המובילות בתחום, אשר מספקות מערכות איכותיות, נוחות וקלות לשימוש. 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו איתנו קשר בטלפון: 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר.

מהי החשיבות למערכת אינטרקום בבניין מגורים

בבניין מגורים, דלת הכניסה הינה הדלת הראשית עליה מגיעים דיירי הבניין והאורחים. כאמור, מרבית האנשים אשר נכנסים לבניין הם אורחים רצויים, אך ישנם אורחים מזדמנים כגון שליחים, מנקים וכו’, לכן, ישנה חשיבות רבה להתקנת מערכת אינטרקום אשר תפקח על האורחים המזדמנים. כיום, ישנם סוגים שונים של מערכות אינטרקום המיועדות לבנייני מגורים, כאשר ישנם מערכות אינטרקום דיגיטליים או אנלוגים, אינטרקום בשילוב מצלמה וכדומה, אנו בדיל עוז מספקים ומתקינים מערכות אינטרקום חדשניות של החברות המובילות בתחום, על ידי מתקינים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום.

מהם סוגי האינטרקום הנפוצים בבנייני מגורים שחברת דיל עוז מספקת ומתקינה?

סוג האינטרקום הנפוץ ביותר הוא האינטרקום של חברת VIDROM, מערכת ששמות הדיירים מופיעים על צג לפי סדר האלף – בית, ומימין מופיע מספר הדירה. חברת MASYB מציעה מערכת אינטרקום מודרנית הכוללת פנל דיגיטלי עם תאורה כחולה, קודן עם אופציה להוספת קורא קירבה ואלפון לחיוג לדייר. בנוסף המערכת כוללת מצלמת וידאו עם מסך בחירה של 7 אינץ’ שקוע או מסך 4.3 אינץ צבעוני ללא שפורפרת. חברת TADOR, היא אחת החברות הגדולות בתחום האינטרקום / TV אשר מציעות מגוון רחב של סוגי אינטרקום שונים החל מאינטרקום עם מצלמה, קודן, קורא כרטיסי קירבה הייחודיות שפתיחת הדלת היא על ידי הצמדת תג או מדבקה ( מצויין עבור ילדים וקשישים), ישנה גם אופציה להפנות את האינטרקום לטלפון, כלומר אם אורח מצלצל בדלת כניסה, אתם יכולים לפתוח לו את הדלת דרך הטלפון מכל מקום בבית. כאשר אנו מתקינים את מערכת האינטרקום בבניין ניתן לבצע חיווט של הפאנל לארון תקשורת, ובכך אנו מאפשרים לבעלי הדירות לבחור את מספר הטלפון עליו יגיע האורח כאשר הוא לוחץ על הפאנל בכניסה. ניתן לבחור מספר קווי אך ניתן לבחור גם מספר נייד.

אינטרקום לבית משותף

תיקון אינטרקום או החלפת אינטרקום לבית משותף?

דיל עוז מתמחה בהתקנת אינטרקום לבית משותף חדש, או החלפת מערכות אינטרקום קיימות בבתים משותפים שעוברים שדרוג או שיפוץ ומעוניינים להטמיע מערכות אינטרקום מתקדמות במקום המערכות הקיימות.

בין אם מדובר בבניין משרדים או בית דירות משותף, יש לזכור כי ההתקדמות הטכנולוגית היא כה מהירה עד כי גם מערכת אינטרקום לבית משותף אשר הותקנה בסוף תהליך הבנייה לפני כ-7-10 שנים אינה משתווה למערכות שאנו בדיל עוז מציעים כיום. שימוש באינטרקום לבית משותף כחלק אינטגרלי מהמערכות ב”בית חכם” הביאו לכך שניתן כיום לשלב את מערכות האינטרקום במערכות התקשורת השונות ותשתיות העברת הנתונים המתקדמות אשר מוטמעות גם במבנים שאינם כה חדשים.

המערכות להעברת נתונים דיגיטליים (תשתיות תקשורת, אינטרנט, טלוויזיה בכבלים וכו’) מותקנות כיום בכל מבנה כמעט. גם במבנים שאינם כה חדשים. התקנת אינטרקום לבית משותף תהייה מבוססת במרבית המקרים כיום על התחברות לתשתיות תקשורת קיימות, כך שניתן לשלב את המערכות בחדרי כניסה לבית המשותף בצורה מושלמת. אנו בדיל עוז מציעים לכם אינטרקום לבית משותף כחלק מביצוע חידוש, או החלפה, של חזית הכניסה של המבנה אשר יכולה לכלול גם החלפת תיבות דואר והחלפת דלתות כניסה לבניין ופנלים נלווים, או לחלופין התקנת אינטרקום בלבד.

אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

טכנאי ההתקנות של דיל-עוז בע”מ בעלי ניסיון רב בהתקנת מערכות אינטרקום חדשות גם על תשתית ישנה במקרים רבים מערכת האינטרקום הקיימת התיישנה ולא ניתן לבצע תיקון לאינטרקום אך אין צורך להחליף את התשתית. אפשר להלביש מערכת אינטרקום חדשה על תשתית תקשורת ישנה וניצול רק חלק מהגידים.

תשתיות תקשורת ישנות של אינטרקום כוללת חיווט בחוטי תקשורת עם 5 גידים. למערכות אינטרקום חדשות נחוצים רק 2 גידים תקינים מתוך ה-5 המקוריים.

טכנאי ההתקנות שלנו יאתרו שני גידים תקינים וכך אתם יכולים לחסוך את הצורך בהנחת תשתית חדשה.

ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום האינטרקום מזמן מצבים בהם האינטרקום הקיים אינו נותן מענה סביר. אנו מספקים לכם שירותי התקנת אינטרקום על תשתית קיימת לאחר בדיקה ואימות כי התשתית הקיימת יכלה לתת מענה לסוג האינטרקום שתבחרו.

טכנאי אינטרקום של דיל עוז מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת לשלב את מערכת האינטרקום שתבחרו גם בבניין משותף אשר בו כבר קיימת מערכת אך אינה משוכללת דיה עבורכם.

חושבים לשדרג את מערכת האינטרקום בבניין, למערכת חדשה ומתקדמת? אנו חברת דיל עוז מתמחה בהתקנות אינטרקום לבניין מגורים. אנו עובדים עם החברות המובילות בתחום, אשר מספקות מערכות איכותיות, נוחות וקלות לשימוש.
לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר ללא תשלום וללא התחייבות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 1-800-285-295  או במייל [email protected]

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button