ייצור תיבות דואר

תיבות דואר בבניינים משותפים ייצור תיבות דואר בסגנונות ועיצובים שונים מחומרים איכותיים והטובים ביותר בשוק.

חברת דיל עוז בע”מ במתמחה בייצור תיבות דואר, ניתן להזמין תיבות דואר במידות שונות וצבעים שונים. אנו נייצר עבורכם תיבות דואר במגוון סגנונות: מודרני, רטרו, יוקרתי וכדומה
חברת דיל עוז בע”מ מייצרת ומתקינה תיבות דואר בבנייני מגורים לצד דלתות כניסה לבניין בשילוב אינטרקום או כיחידה עצמאית.
לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנות תיבות דואר פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר.

 

ייצור תיבות דואר תיקניות

תיבת דואר היא לא עוד סתם קופסה - קופסה המכילה מידע חשוב ואישי

נקודה חשובה לפני ייצור תיבות דואר. כאשר מייצרים תיבות הדואר עלינו לדאוג שכל תיבה ותיבה תעמוד בתקן ת”י 816, תקן זה חל על תיבות דואר חיצוניות מכל הסוגים לבניין מגורים, בנייני משרדים וכו’, התקן חל גם על תיבות דואר בחדרי דואר פנימיים.

התקן אומר שתיבות הדואר צריכות להיות בגודל דף A4 וזאת כדי שהמעטפות יוכנסו לתוך התא ויעלמו בתוכו.

בעבר הדוורים היו מדביקים מדבקות התראה על תיבות קטנות או שבורות. במדבקות נרשם כי רשות הדואר אינה אחראית על אובדן מכתבים, וזאת בשל מצבן וגודלן של התיבות.

גובה מפתח התיקני הוא 27 מ”מ, מידה זו נבדקה ונמצאה נכונה כדי שמעטפה מלאה בניירת תיכנס לתיבה אבל כף יד לא תוכל להיכנס פנימה, התיבות יכולות להיות בדגם עמוק ובמידה 260 מ”מ רוחב, 130 מ”מ גובה ועומק של 340 מ”מ. 

 

סוגי החומרים לייצור תיבות דואר בהם אנו משתמשים

חברת דיל עוז בע”מ מייצרים תיבות דואר מ 2 סוגים, כאשר ההבדלים ביניהם הוא בסוג החומר, המשפיע ישירות על איכות המוצר המוגמר.

החומר הראשון הוא אלומיניום – חומר גלם איכותי מאוד במגוון גימורים. בעל נראות אסתטית ויפה למראה ומשקלו קל והוא נוח לעיבוד. חומר גלם זה המשמש את מרבית היצרנים המובילים לייצור תיבות דואר אינו מחליד ומחזיק בכושר עמידות לתקופת זמן ארוכה,  תיבות דואר עשויות אלומיניום קלות ונוחות לתחזוקה.

החומר השני המשמש לייצור תיבות דואר – הזול מביניהם הוא פח – חומר גלם זה, זול משמעותית, ולעיתים מהווה פתרון טוב ונוח עבור בניינים עם תקציב מוגבל. החסרונות של הפח הם, שעם השנים הוא מחליד ואף “נאכל” במידה ונחשף לגשם ושמש, רמת העמידות שלו יחסית ירודה לטווח זמן ארוך, חומר גלם יחסית כבד.

דגמים של תיבות הדואר אותם דיל עוז מייצרת

ישנם דגמים רבים לתיבות הדואר. תיבות צמודות קיר, תיבות דואר עומדות על עמוד אחד או שני עמודים בנפרד, תיבות צפות. תיבות חד צדדיות או דו צדדיות וכדומה.

אנו בדיל עוז עוזרים ללקוחותינו להתאים את הדגם הטוב ביותר עבור הבניין שלהם, בהתאם לגודל הכניסה, תקציב, צבעים ועיצוב מועדף. ניתן להזמין ייצור תיבות דואר כחלק משדרוג והחלפת חזית כניסה הכוללת גם התקנת דלתות כניסה לבניין, אינטרקום וכו’. או להזמין תיבות דואר בלבד.

דיל עוז מספקת לכם שירות שדרוג תיקון ותיבות דואר המיוצרות על ידי דיל עוז בלבד.

חריטה בזמן ייצור תיבות דואר

תיבות הדואר עבור בניין מגורים מגיעות עם מספרים על התיבות לפי כמות מספר דירות באותו בניין.
כמו כן, ניתן להוסיף חריטה של שם המשפחה על תיבות הדואר לדוגמא: משפחת אהרון או רק אהרון.
חריטת שם המשפחה על תיבות הדואר מוסיפות יוקרתיות למראה הכניסה לבניין, בניינים אשר אין בהם חריטת שם, יש חלונית שבה ניתן לכתוב או להדפיס את שם המשפחה.

דיל עוז בע”מ מתמחה בייצור תיבות דואר והתקנה בבנייני מגורים, בנייני משרדים, קיבוצים, מוסדות ועוד. אצלנו תהנו משירות מקצועי, אדיב ומצוות מתקינים בעלי ניסיון רב בתחום.

יצרני תיבות דואר

יש כחופן יצרני תיבות דואר בארץ, ובניגוד לחו”ל שם רוב תיבות הדואר נמצאות בכניסה לכל בית או וילה, מגיעות בייבוא (אישי או מסחרי) ועשויות לרוב מפח או מעץ, יצרני התיבות בארץ לרוב מייצרים את תיבות הדואר באופן מקומי מאלומיניום, ומגיעות כמובן לבתי דירות גדולים אך לרוב גם לחדרי דואר קיבוציים או יישוביים, או תיבות דואר גדולות של חברת דואר ישראל.

מכל יצרני תיבות הדואר, דיל עוז מייצרת תיבות דואר בעבודה מדויקת ונקייה, עם מחירים סבירים ומשתלמים לכל לקוח, עם גמישות בייצור המאפשר ייצור תיבות לפי דרישה, והתייחסות לצרכי הלקוח.

 

לדיל-עז בע”מ מבחר רחב של תיבות דואר, דלתות כניסה לבניין בשילוב אינטרקום עם מצלמה וקודן. אנו מזמינים אתכם להיות חלק מכובד ונכבד מלקוחות דיל עוז בע”מ. לפרטים נוספים על תיקון תיבות דואר פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button