דלתות אוטומטיות קורסות

דיל עוז בע”מ – ייצור והתקנת דלתות הזזה קורסות למילוט עם מנוע דנקר תוצרת גרמניה 60 חודשי אחריות

לפרטים נוספים והצעות מחיר על דלתות אוטומטיות קורסות התקשרו: 1-800-285-295 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

דלתות אוטומטיות קורסות תואמות לדרישות תקן דלתות מילוט במבני ציבור חללי מסחר ובניינים

אנו מתמחים בתכנון ייצור והתקנת דלתות הזזה קורסות עם מנוע דנקר תוצרת גרמניה שמגיע עם 60 חודשי אחריות.

דלתות אוטומטיות קורסות מתאימות לשמש כדלת מילוט בעת שריפה או מצב חירום אחר שבו מתעורר צורך מיידי לאפשר יציאה מהירה ככל האפשר של אנשים הנמצאים בחלל הפנימי במקום.

דיל עוז בע”מ בעלי ניסיון רב שנים במתן מענה מותאם לדרישות תקנות אש לקיומה של דלת מילוט באמצעות התאמת דלתות אוטומטיות קורסות אל מאפייני המבנה וייעודו ודרישות תקנות האש במקום הן בתור דלתות כניסה לבניין והן כדלת בחלל הפנימי.

פרטים טכניים על דלתות הזזה קורסות

דלתות אוטומטיות קורסות שאנו מייצרים עשויות זכוכית מחוסמת 10 מ”מ בהתאם לדרישות התקינה מדלת מילוט או דלתות הזזה קורסות.

דלתות הזזה קורסות פועלות בעזרת מנגנון פתיחה/סגירה עם בורר מצבי עבודה המאפשר בחירה והתאמה בין מגוון אפשרויות בהתאם לנוחות המשתמש ודרישות המקום.

דלתות אוטומטיות קורסות מגיעות ללא ידיות ומצוידות במנגנון נעילה אלקטרו מגנטי חזק המאפשר פתיחה ידנית בעת הפסקת חשמל.

דלתות הזזה קורסות משמשות לכניסה ויציאה יומיומית רגילה ורק בעת חירום משמשות כדלתות מילוט.

במצב של לחץ כלפי חוץ על הדלת בעת מצוקה כאשר מתעורר הצורך למילוט המוני מהיר מופעל מנגנון דלת מילוט כתוצאה מהלחץ ודלתות הזזה קורסות לפתיחה הצידה על צירי כנף לצד אחד או שניים.

דלתות אוטומטיות קורסות של חברת דיל עוז בע”מ ומגיעות עם מנוע הפעלה דנקר איכותי תוצרת גרמניה שמגיע עם 60 חודש אחריות (5 שנים).

דלתות מילוט עם מנגנון הפעלה עם בורר מצבי עבודה לדלתות הזזה קורסות

מנגנון הפעלה של דלתות הזזה קורסות מגיע עם בורר מצבי עבודה שונים המאפשר קביעה מראש של מספר משתנים כגון:

  • אופן פתיחה שונה לפי שעות היום.
  • קביעת גודל הפתח בעת פתיחת דלתות אוטומטיות קורסות בשימוש יומיומי.
  • ועוד.

בורר מצבי עבודה מאפשר לנו לבצע את ההתאמה המיטבית לצרכיו ונוחותו של כל לקוח.

לפרטים נוספים והצעות מחיר על דלתות הזזה קורסות התקשרו: 1-800-285-295 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שאלות ותשובות

האם דלתות הזזה קורסות יכולות להיות דלתות מילוט?

כן דלתות הזזה קורסות מיועדות להיות דלתות מילוט כאשר נדרשת יציאה מהירה ופינוי החלל על ידי האנשים הנמצאים במקום.

מה זה דלת קורסת?

דלת קורסת היא דלת הזזה רגילה או דלת אוטומטית קורסת שבעת חירום כתוצאה מלחץ כלפי חוץ של אנשים המבקשים לצאת דרך הדלת מופעל מנגנון קריסה שמאפשר לדלת להיפתח כלפי חוץ על צירים ייעודיים וכך הופכת גם דלת הזזה קורסת להיות דלת מילוט שנפתחת על צירי כנף.

מה זה דלת הזזה קורסת?

דלת הזזה קורסת היא דלת הזזה מזכוכית מחוסמת אשר מותקן בה מנגנון ייחודי אשר הופך אותה לדלת מילוט. בעת מצוקה מופעל מנגנון קריסה והדלת נפתחת לצד אחד או שניים לפי מספר הכנפיים.

מהן דלתות אוטומטיות קורסות?

דלתות אוטומטיות קורסות הן דלתות אשר נפתחות ונסגרות כמו דלתות אוטומטיות רגילות, אך מיועדות לקרוס ולאפשר פתיחה החוצה במקרה חירום. זה מאפשר נתיב מילוט מהיר.

כיצד פועלות דלתות אוטומטיות קורסות?

דלתות קורסות אוטומטיות פועלות באמצעות חיישנים לזיהוי מצב בו מופעל לחץ רב על הדלת כלי חוץ. כאשר מזוהה מצב החירום, דלתות הזזה אוטומטיות הופכות להיות דלת מילוט ונפתחות על צירי כנף כלפי חוץ.

לאילו סוגי מקרי חירום מיועדות דלתות אוטומטיות קורסות?

דלתות קורסות אוטומטיות מיועדות להפוך לדלתות מילוט בכל מצב חירום בו יש להתפנות מיידית מהמקום ונוצר לחץ על הדלת שאינו מאפשר מעבר מהיר של אנשים. כגון בעת שריפות, רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים וגם במצבים ביטחוניים.

האם ניתן להשיג דלתות הזזה קורסות בגדלים שונים?

כן, דלתות הזזה קורסות אוטומטיות זמינות בגדלים שונים כדי להתאים לתוכנית ולצרכים של כל בניין, מבנה או חלל בו יש אנשים והוא מחויב בדלתות מילוט.

אם דלתות אוטומטיות קורסות בטוחות לשימוש?

כן, דלתות אוטומטיות קורסות בטוחות לשימוש ואין כל הבדל בין דלתות הזזה מזכוכית רגילות לבין דלתות הזזה קורסות וניתן להשתמש בהן יומיומית גם במקומות בהם יש עומס תנועה של אנשים.

לפרטים נוספים והצעות מחיר על דלתות הזזה קורסות התקשרו: 1-800-285-295 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button