דלתות הזזה אוטומטיות

מגוון דלתות הזזה אוטומטיות של חברת דיל עוז בע"מ באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

 אנו מספקים לכם דלתות הזזה אוטומטיות אשר מתאימות למשרדים, עסקים, בתי חולים ועוד. חברת דיל עוז בע”מ מספקת לכם דלתות אוטומטיות עם מנוע גרמני או סיני לבחירתכם. דלתות הזזה אוטומטיות עם מנוע דנקר תוצרת גרמניה עם 60 חודשי אחריות! בנוסף אנו מאפשרים לכם שילוב עם מגוון תוספות כגון: תיבות דואר, אינטרקום ומפרטים ייחודיים על פי הזמנה לצרכי הלקוח.

לפרטים נוספים על דלתות הזזה אוטומטיות, הזמנות וקביעת מועדי הספקה והתקנה, צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

דלתות הזזה אוטומטיות בגודל סטנדרטי, 110X220 ס”מ עם עובי זיגוג 10 מ”מ. ניתן לבחור דלתות דו כנפיות או חד כנפיות בהתאם למיקום הדלת. אנו בחברת דיל עוז בע”מ נתקין עבורכם את דלתות הזזה אוטומטיות אלגנטיות, מודרניות אשר מצוידות בחיישנים מתקדמים לפתיחה וסגירת הדלת באופן אוטומטי גם בכניסה וגם ביציאה מפתח הדלת. אנו מבצעים עבורכם את ההתקנה המקצועית ביותר באחריות יצרן.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר וקביעת מועד התקנה התקשרו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר, ונשמח לעזור.

עיצובים ייחודיים של דלתות הזזה אוטומטיות

אנו בדיל עוז בע”מ, ערוכים לתת מענה, ולהתאים לכם את דלתות הזזה, לייעול ושדרוג מראה הכניסה. ניתן להוסיף מכלול אלמנטים אשר נלווים בצמוד לדלתות הזזה אוטומטיות כחלק ממבנה הכניסה או בנפרד. חשוב לציין כי אנו מציעים לכם מבחר עצום של אפשרויות גימור ועיצוב של הדלתות האוטומטיות. דיל עוז בע”מ מספקים לכם דלתות אוטומטיות למשרדים במגוון עיצובים. דלתות לבתי עסק. דלתות אוטומטיות לבתי חולים ועוד. היום ניתן לבחור בעיצוב דלת אוטומטית ייחודית להתאמה לחזית המבנה כולו. על מנת שהדלת האוטומטית תבלוט לעין. הדלת מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב האסתטי של המבנה. אצלנו ניתן למצוא דלתות הזזה אוטומטיות במגוון מחירים. המחיר משתנה בהתאם לעיצוב שנבחר ואלמנטים נלווים המשולבים בהזמנה. בדיל עוז ניתן להזמין את דלתות הזזה עם פתיחה דו כנפית או חד כנפית. דלת חד כנפית נפתחת לצד אחד. דלת בעלת שתי כנפיים נפתחת באופן שווה לשני הצדדים, בפני העוברים והשבים. דלתות הזזה אוטומטיות של דיל עוז מצוידת במנגנון לשעת חירום אשר מופעל בעת הפסקת חשמל. המנגנון פועל עצמאית והדלתות נפתחות באופן אוטומטי, נשארות פתוחות עד לחזרת החשמל.

תיבות דואר, מערכות אינטרקום מתקדמות, אלמנטים לשילוב עם דלתות הזזה

חברת דיל עוז מאפשרת לכם לשלב מגוון גדול של אלמנטים ותוספות לדלת הזזה אוטומטית אשר מותאמים לעיצוב הדלת שנבחרה ומשדרגים את האזור בו מותקנת הדלת. האלמנטים הנוספים מהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב. הם מותאמים לסגנון העיצוב, צבע, צורת זיגוג ועוד.

שילוב תיבות דואר בדלתות הזזה

אצלנו, בחברת דיל עוז בע”מ, קיים מגוון גדול של תיבות דואר אותם ניתן לשלב עם דלתות כניסה. תיבות דואר בפנל הצמוד לדלת עצמה. תיבות דואר צפות, תיבות דואר צמודות לקיר הלובי הפנימי של הבניין. תאי דואר צמודים לקיר באזור שמחוץ לדלת הכניסה. תיבות מכתבים ממוסגרות לקיר או תיבות דואר ניצבות עצמאית בתוך הלובי או מחוצה לו. מחיר תיבות דואר מושפע כמובן ממספר התיבות, הסגנון ורמות הגימור השונות.

שילוב מערכת אינטרקום בדלתות הזזה אוטומטיות

בנוסף ניתן לשלב גם מערכת אינטרקום מתקדמות דיגיטליות או אנלוגיות, אינטרקום בשילוב מצלמה, שפופרת או מסך טלוויזיה ועוד, כל מערכות האינטרקום שאנו משווקים כוללות התקנה באתר הלקוח או העסק, ניתן לרכוש את המערכת גם להתקנה עצמית.

חברת דיל עוז בע”מ תשמח לייעץ לכם בצורה המקצועית ביותר ללא חיוב. לקביעת ייעוץ/ התקנה התקשרו עוד היום לטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר, ונשמח לעזור.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button