אינטרקום קודן ומצלמה

מכירה והתקנה של מערכות אינטרקום קודן ומצלמה

חברת דיל עוז בע”מ משווקת ומתקינה ללקוחות פרטיים ולעסקים, את מיטב המוצרים המובילים בתחום המערכות של אינטרקום קודן ומצלמה. אנו מציעים מערכות אינטרקום מתקדמות לבניינים, משרדים, בעלי עסקים, דירות יוקרה ועוד, במחירים אטרקטיביים ועם מעטפת התקנה ושירות מקצועית ואיכותית. לפרטים נוספים, הזמנות וקביעת מועד התקנה התקשרו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או במייל [email protected]

חשיבותה של מערכת אינטרקום קודן ומצלמה

חברת דיל עוז בע”מ מציעה לכם מגוון רחב של מערכות אינטרקום מתקדמות עם קודן ומצלמה. מרחב הכניסה והדלת בכניסה לבית, לבניין או לעסק הינה נקודת המפגש הראשונה של כל מי אשר מגיע אלינו. 

רוב האנשים שעוברים בדלת הכניסה, הינם דיירי הבית או עובדי החברה או המשרד, אנשים שיש ברשותם את קוד הכניסה לפתיחה ומעבר בדלת הכניסה לבניין, לבית, או למשרד. אך ישנם תמיד, גם אורחים מזדמנים כגון שליחים, אורחים, מנקים וכו’.

מערכת אינטרקום עם קודן ומצלמה מהווה צעד משמעותי וחשוב להגברת ביטחון הבניין ותושביו. בערים הגדולות, בבתי מגורים, בנייני דירות, באזורי תעשייה ומרכזי עסקים, וגם בישובים כפריים. ישנם מקרים של פריצות וגניבות מבתים, משרדים, דירות וחדרי מדרגות.

מערכת אינטרקום עם קודן ומצלמה נותנת פתרון אפקטיבי יעיל ומהיר למניעת תופעה הזו. כאשר מגיע אדם ומבקש לעבור בדלת הכניסה, להיכנס לשטח המבנה, נוכל לשוחח עימם בטרם נעניק להם אישור כניסה לבניין, למשרד או לדירה, בעזרת האינטרקום. אנו יכולים לראות ולדבר עם האדם העומד בכניסה, ולברר את מטרת בואו וזהותו. 

בדרך זה מוגבר באופן משמעותי הפיקוח על הנכנסים למתחם. אנו יכולים ממש לפקח בצורה טובה, נוחה יותר על האורחים המוזמנים וגורמים מזדמנים המבקשים להיכנס למתחם.

שימושים אופייניים למערכות אינטרקום מתקדמות עם קודן ומצלמה

חברת דיל עוז בע”מ שיווק, מכירה, התקנה ושירות למערכות אינטרקום מתקדמות עם קודן ומצלמה, אנו עובדים אך ורק עם החברות המובילות בתחום. יצרניות אשר מספקות מערכות איכותיות ואמינות, נוחות וקלות להתקנה ופשוטות לשימוש.

משרדים ובתי עסק – התקנת מערכת אינטרקום למשרד או עסק חשובים מאוד בעיקר אם תחום עיסוקו כולל גישה למידע עסקי או פרטי שאינו אמור להגיע לרשות הרבים. בין אם אתם משרד רואי חשבון, עורך דין, או חברות הייטק. מפעלים או חברות המחזיקות במידע רגיש של לקוחות או מידע טכנולוגי החשוף לסכנת שימוש לא מורשה. גם אם יש צורך לבודד ולקיים בקרה על הנוכחים במתחם וכמובן אם רוצים למנוע פריצות וגניבות למתחם על ידי מי שאינו מורשה. מערכת אינטרקום קודן ומצלמה הינה הפתרון האידיאלי עבורכם.

בעזרת מערכת האינטרקום תוכלו לפקח ולראות את כל מי אשר מבקש להיכנס למבנה. האורחים, המוזמנים ועוברי אורח מזדמנים, אשר אין להם גישה לבניין או למשרד. תהליך בקרת כניסה זה הינו בעל השלכה מיידית וישירה על העלאת רמת ביטחונם של השוהים המורשים במתחם וכמובן גם מניעת חשיפה וזליגת מידע רגיש המצוי במתחם.

מגדלי יוקרה- בתי ומגדלי יוקרה המשתמשים במערכות אינטרקום קודן ומצלמה מעלות את רמת ביטחון הדיירים. אמצעי זה מאפשר קיומה של בקרה ויזואלית מיידית לפני שאתם מכניסים שליחים, מנקים אורחים מזדמנים או מוזמנים, דרך דלת הכניסה. תוכלו לראות ולשוחח איתם מבעד לעדשת המצלמה ולראות שאכן מדובר באורח או שליח רצוי.

בניין מגורים- לבניין מגורים ניתן לקבל מערכת הכוללת בתוכה קורא כרטיסי קירבה. הדיירים יכולים להזמין תגים על פי רצונם. תג כניסה נוח לילדים או למבוגרים. במידה וקיימת מערכת אינטרקום ישנה בבניין, ניתן לשלב ולהזמין החלפת דלת כניסה או חזית כניסה בשילוב של מערכת אינטרקום קודן ומצלמה. אנו מחליפים את דלתות הכניסה ואת מערכת האינטרקום אך אין חובה להחליף את המכשירים הדירתיים במידה והם תקינים. ניתן להתאים אותם ולשלב אותם במערכת האינטרקום החדשה ללא עלויות נוספות.

אינטרקום טלויזיה – אינטרקום עם מסך

אינטרקום עם מסך

אינטרקום עם מסך מורכב משתים או שלוש יחידות, כאשר יחידת השליטה עם מסך טלוויזיה מותקן בתוך הבית, הדירה, המשרד או בית העסק. זהו מסך תצוגה באיכות גבוהה אשר מאפשר צפייה באחת משתי המצלמות. ברוב המקרים המצלמה היא חלק בלתי נפרד מפנל האינטרקום המותקן ליד פתח הכניסה.

התקנת אינטרקום עם מסך, מאפשרת לכם לוודא כי מי אשר מפעיל את פעמון הדלת וביקש להיכנס אליכם לבית, למשרד או לבית העסק, אכן אמור להכנס והוא מישהו שאתם מעוניינים לפתוח בפניו את הדלת. ניתן לשלב אינטרקום עם מסך כיחידה עצמאית בבית פרטי, דירה פרטית או כחלק מאינטרקום בבניין משרדים או בניין מגורים.

יש הבדלים ניכרים בין מערכות האינטרקום השונות שאנו בדיל עוז מציעים לכם אולם ראוי להדגיש כי למערכת אינטרקום עם מסך יתרונות משמעותיים ביותר מבחינה בטיחותית. על פי רוב גם ב”בית חכם” מתקינים מערכת אינטרקום טלויזיה מאחר ולמערכת זאת מימד נוסף של זיהוי מערכות מתקדמות אלה ניתן לשלב דרך מערכות התקשורת. יש לזכור כי במערכת אינטרקום ללא מסך הזיהוי של האדם מבוסס תקשורת קולית בלבד. עלול להיות מצב שבו נפתח את הדלת גם למי שאיננו מעוניינים שיכנס אלינו.

אינטרקום טלויזיה – לשמור על הבטיחות ילדים ומתבגרים.

אינטרקום טלויזיה הוא מענה מצויין כמובן לצרכי אבטחת מידע במשרדי וחברות אך גם לשמירה ילדים שנשארים לבד בבית. יותר ויותר ילדים ומתבגרים, נשארים לבד בבית. במקרים רבים באים אליהם חברים בני גילם לבילוי או לימוד משותף גם כאשר ההורים אינם נמצאים. התקנת אינטרקום עם מסך מאפשר לילד או המתבגר לוודא כי מי שמבקש להיכנס הביתה הוא אכן החבר לו הוא מצפה. אנו ממליצים כיום, על התקנת אינטרקום טלויזיה גם למשרדים ועסקים וגם לאנשים פרטיים. במקרים מסוימים ניתן לשלב אינטרקום טלויזיה במערכת קיימת אך חשוב לציין כי טכנאי אינטרקום של דיל עוז שיגיע אל ביתכם, מיומן בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת להתקין את האינטרקום לשלב ולהטמיע אותו במערכות התקשורת השונות.

חברת דיל עוז מתמחה בהתאמה והתקנה של אינטרקום עם מסך טלוויזיה הן בבתים פרטיים והן בבנייני מגורים, בנייני משרדים ועסקים.

חברת דיל עוז בע”מ מתמחה בהתקנת ושירות למערכות אינטרקום קודן ומצלמה. לחברה ניסיון רב שנים בהתקנה ושירות במערכות אינטרקום מתקדמות לכל סוגי המבנים. לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות התקשרו עוד היום לטלפון 1-800-285-295 או במייל [email protected]
ונציגנו ישמחו לעזור

מאמרים נוספים:

תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום אטומה

דלת אלומיניום אטומה

דיל עוז בע”מ תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של דלת אלומיניום וזכוכית אטומה לפי מפרט לקוח דלת אלומיניום אטומה לכניסה לבניין ו/או דלתות זכוכית אטומה בכניסה

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button