תיקון דלת כניסה לבניין

דיל עוז מספקת שירות מקצועי לתיקון דלת כניסה לבניין על ידי טכנאים מקצועיים של החברה.

חברת דיל עוז בע”מ מתמחה בתיקון דלת כניסה לבניין. חברתנו מייצרת ומתקינה דלתות כניסה, תיבות דואר בשילוב מערכות אינטרקום/TV.
אנו מספקים שירותי תיקון דלת כניסה לבניין וכל האביזרים הנלווים לדלת הלובי. לפרטים והצעות מחיר פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

תיקון דלת כניסה לבניין בשילוב כל האביזרים הנדרשים לדלת אוטומטית

חשוב לציין כי כל התקלות והפתרונות שאנו מספקים מתייחסים הן לדלתות כניסה של בנייני מגורים והן לדלתות כניסה של בנייני משרדים ואף של מוסדות ובתים פרטיים גדולים בהם מותקנות דלתות כניסה בעלות מאפיינים דומים.
כמו כן במרבית המקרים, מאפייני התקלה יכולים להיות דומים בין דלת כניסה ראשית לבניין לבין דלת כניסה אחורית (מהחניון). זאת בהתחשב במבנה הדלת והאלמנטים אשר מרכיבים את דלת הלובי הקדמי ואת דלת הכניסה האחורית.

מכיוון שחברת דיל עוז בע”מ יצרנית של דלתות כניסה והמפרטים הנלווים (קירות כניסה מזוגגים, תיבות דואר וכו’) ניתן לקבל שירות תיקון דלת כניסה לבניין, המשלב בקריאה אחת, טיפול בכל המכלולים המרכיבים את הכניסה לבניין. ללא קשר למאפייני התקלה. טכנאי דיל עוז מטפלים הן בדלת והמכלולים שלה והן בתיבות הדואר והאינטרקום.

זיכרו, חלק מהתקלות אשר בגללן יש לבצע את תיקון דלת כניסה לבניין הן תוצאה של בלאי טבעי משימוש חוזר ותקין בדלת ומרכיביה. חלקן האחר של התקלות נובע משימוש לא תקין, פגיעה לא מכוונת ואפילו ונדליזם.

אנו בדיל עוז ממליצים להזמין את שירות התיקונים מיד כאשר אתם מזהים תקלה. גם התקלה הקטנה ביותר וזאת בשל הסיבה כי שימוש בדלת כניסה כאשר קיימת תקלה קטנה, ברוב המקרים יחריף את התקלה. במקרים רבים עלול להיגרם נזק מצטבר שיביא להוצאה גדולה באופן משמעותי לצורך התיקון ואפילו צורך בהחלפת המפרט או הדלת עצמה.
פנו אלינו בהקדם! לפרטים והצעות מחיר, לטיפול ותיקון דלת כניסה בבניין שלכם, דיל עוז טלפון 1-800-285-295 או פנו דרך צור קשר.

תקלות אופייניות המחייבות תיקון דלת כניסה לבניין

ניתן לחלק את התקלות בדלת הכניסה לתקלות במערך האינטרקום, תקלות בתיבות המכתבים תקלות בקיר הזיגוג הדקורטיבי של הכניסה ותקלות בדלת הכניסה עצמה והמנגנונים המשולבים בה.

תקלות בדלת עצמה או במכלולים המורכבים עליה שמחייבים תיקון דלת כניסה לבניין

קיים מגוון גדול של דלתות כניסה לבניין אך ניתן להגיד שלכולן יש מנגנון תנועה (צירים) בידיות דלת ומנגנון נעילה (מנעולי הדלת). 

בכל הדלתות קיים מנגנון לסגירה אוטומטית של הדלת (מחזיר דלת), מנגנון בלימה שהדלת לא תפתח יותר מדי (מעצור דלת) ומנגנון שמאפשר להשאיר את הדלת פתוחה לרווחה.

רמת האוטומציה וטכנולוגיות ההפעלה של פתיחה וסגירת הדלת משתנות. אולם בכל אחד מהאלמנטים עלולה להתרחש תקלה שתמנע מהדלת לפעול כהלכה ולעיתים אף להיתקע.

דיל עוז מספקת לכם שירות תיקון דלת כניסה לבניין אשר כולל טיפול בכל אחד ממיכלולי דלת הכניסה שלכם. טכני השירות של החברה יבדקו, יאתרו את מקורה של התקלה וייערכו לטיפול בתקלה. 

לעיתים בעיות פתיחה, סגירה ונעילה מקורן בתקלה מכנית במנגנון הנעילה של הדלת עצמה, לעיתים תקלה במנגנון שעל המקוף ולעיתים תקלה במערכת החשמלית אשר מופעלת על ידי האינטרקום.

אנו מטפלים בכל סוגי התקלות כולל בדלת הכניסה עצמה של הבניין כולל תיקון או החלפת ידית. תיקון או החלפת צילינדר. תיקון או החלפת מעצור דלת ותיקון והחלפת מחזיר דלת. 

גם כאשר ישנה התרופפות של הצירים בחיבור בין הדלת למשקוף ניתן לטפל ובמידת הצורך להחליף צירים. גם אם יש פגיעה בזיגוג הדלת ניתן להחליף את החלק הפגוע או השבור.

חשוב לציין כי במקרים מסוימים לא כדאי לתקן את המכלול ומהיר יותר וזול יותר להחליפו בחדש. בנוסף קיימים מקרים בהם הדלת נמצאת במצב שבו כדאי להחליף את הדלת כולה על כל המכלולים אשר מרכיבים את דלת הכניסה לבית.

דיל עוז בע”מ תשמח להגיש לכם הצעת מחיר להתאמת דלת כניסה חדשה להחלפת דלת הכניסה הקיימת כיום בבניין. במקרים רבים כאמור, החלפת דלת כניסה הכוללת את כל המכלולים החדשים ( ידיות, מנגנון נעילה, צילינדר, מחזיר דלת וכו’) עשויה להיות צעד כדאי בראיה ארוכת טווח.

תקלות בדלת כניסה לבניין הקשורות לאינטרקום

תקלות אלה גורמות לכך שלא ניתן בפועל לעשות שימוש באינטרקום לצורך פתיחה ו/או סגירה של הדלת. תקלות באינטרקום יכולות לנבוע מבעיות תקשורת או מבעיות מכניות במנגנון הפתיחה עצמו. 

מובן כי תקלות באינטרקום יכולות להיות תקלות דירתיות או תקלות של המערך עצמו שאינו פועל כראוי ולעיתים לא ניתן להיכנס לבניין ללא ניטרולו. 

תקלות אלה עלולות לגרום חוסר נוחות גדולה לדיירים והשפעתן על כל הדירות.

כמו כן יש לזכור כי הזנחה של מערכת אינטרקום וניטרולה ללא טיפול מיידי, עשויה להפוך תקלה מקומית לתקלה כללית שלעיתים מחייבת החלפת מערכת.

תקלות בתיבות המכתבים של הכניסה לבניין

דיל עוז מציעה שירות טיפול ותיקון לתיבות מכתבים המיוצרות על ידינו בלבד. ללא קשר לתיבות הדואר המותקנות אצלכם, בין אם הן צמודות קיר או כיחידה ניצבת עצמאית. תיבות הדואר של דיל עוז שלנו ניתנות לטיפול ותיקון.

ניתן להזמין תיקון דלתיות או החלפתן במידת הצורך. תיקון או החלפת מנעולים (במקרים שדיירים מתחלפים למשל), תיקון והחלפת תוויות וכו’.
אם תיבות הדואר בבניין שלכם במצב מאוד ירוד ומוזנח אך אינן מתוצרת דיל עוז בע”מ. 

אנו ממליצים ליצור עמנו קשר. מכיוון שלעיתים השקעה בתיקון גדול בתיבות הדואר יכול להצדיק החלפה שלהן. נשמח לתת לכם הצעת מחיר להתקנת תיבות דואר.

תיקון דלת כניסה לבניין בגלל פגיעה בקיר הזיגוג שמסביב לדלת הלובי

במרבית המקרים דלת כניסה לבניין משולבת בקיר כניסה עשוי פרופיל מזוגג הנתון במשקוף אלומיניום או ללא משקוף כלל. לעיתים דלת הכניסה אינה פועלת כראוי ויש צורך להזמין תיקון דלת כניסה לבניין בשל כך שקיר הזכוכית או משקוף האלומיניום התרופפו, יצאו מאיזון או במקרי קיצון, אפילו יצאו ממקומם או נשברו. 

במרבית המקרים דלת הכניסה עצמה, הינה חלק מעיצוב הכניסה לבניין אשר מורכב ממספר אלמנטים הכוללים את תיבות הדואר, האינטרקום , הדלת והחזית הדקורטיבית העשויה פרופיל מזוגג. לעתים כתוצאה מבלאי או פגיעה עשוייה חזית הכניסה להתרופף, לצאת מאיזון ולפגוע בפתיחה והסגירה של הדלת.

דיל עוז מספקת שירות מקצועי לתיקון דלת כניסה לבניין על ידי טכנאי התקנת דלתות של היצרן.

חברת דיל עוז בע”מ מתמחה בתיקון דלת כניסה לבניין. חברתנו מייצרת ומתקינה דלתות כניסה, תיבות דואר בשילוב מערכות אינטרקום/TV. אנו מספקים שירותי תיקון דלת כניסה לבניין וכל האלמנטים הנלווים לדלת הכניסה. לפרטים והצעות מחיר פנו לטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

מאמרים נוספים:

תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום אטומה

דלת אלומיניום אטומה

דיל עוז בע”מ תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של דלת אלומיניום וזכוכית אטומה לפי מפרט לקוח דלת אלומיניום אטומה לכניסה לבניין ו/או דלתות זכוכית אטומה בכניסה

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button