דלתות כניסה מאלומיניום

דלתות כניסה לבניין מגורים בתוספת אינטרקום ותיבות דואר

דלתות כניסה מאלומיניום של חברת דיל עוז בע”מ, אצלנו ניתן להזמין שילוב מדהים ומגוון בעיצובי דלתות כניסה מאלומיניום. ישנה אופציה לדלתות אוטומטיות בתוספת אינטרקום, תיבות דואר ומפרטים ייחודיים של חברת דיל עוז בע”מ לבחירתכם. לפרטים נוספים על דלתות כניסה מאלומיניום, הזמנות וקביעת מועדי הספקה והתקנה התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

כל מה שדרוש לייצור והתקנה של דלתות כניסה מאלומיניום במקום אחד

חברת דיל עוז בע”מ הינה חברה מובילה לתכנון וייצור של דלתות כניסה מאלומיניום באיכות גבוהה. אנו מייצרים דלתות אך ורק מהחומרים והאביזרים המתקדמים בעולם.
דלתות כניסה מאלומיניום המיוצרות על ידי דיל-עוז בע”מ הינן דלתות חזקות, עמידות במים ופגעי מזג האוויר. הדלתות מיוצרות על פי הדרישות המחמירות ביותר של מכון התקנים הישראלי.
אצלנו ניתן להזמין דלתות כניסה ללובי בצביעה מיוחדת, ולשלב מערכת אינטרקום איכותית ותיבות דואר תואמות כחלק אינטגרלי ממבנה הדלת או כתוספת נפרדת. ניתן גם להזמין דלת אלומיניום לחדר אופניים ועגלות ילדים, שיכולה להיות עם זיגוג חלבי אטום, כדי שלא יהיה ניתן לראות פנימה.

דלתות כניסה מעוצבות מאלומיניום:

כאשר אתם בוחרים לבניין המשותף או לבית הפרטי דלתות כניסה מאלומיניום. אתם יכולים לבחור ולהתאים את העיצוב לפי דרישתכם ולפי טעמכם. אצלנו בחברת דיל עוז בע”מ ניתן להזמין דלתות לכניסה הקדמית ו/או האחורית. כאשר מזמינים דלתות אחוריות ניתן לבקש שהמפתח שלה יהיה תואם לדלתות הקדמיות. את דלתות הכניסה ניתן לעצב במספר דרכים וצורות. אלמנטים הניתנים לבחירה ועיצוב ייחודי לדלתות כניסה מאלומיניום.

משקוף דלת הכניסה:

הדבר הראשון שניתן לעצב כחלק מדלת כניסה הינו המשקוף. משקוף ניתן להזמין בצורה קלאסית מלבנית המאפיינת לרוב בניינים או בתים בעיצוב מודרני אורבני, מדורג הדירוג מאפשר לנו ליצור תבניות עוצבות וחדות לדלתות הכניסה, או בצורה קשתית המאפיינת לרוב דלתות כניסה בעיצוב כפרי.
בכל אחת מן האופציות ניתן לשלב זכוכית או זיגוג על פי בחירה.

פרזול דלתות כניסה:

פרזול לדלת מורכב מהידית עצמה וצילינדר הסגירה. אצלנו בחברת דיל עוז בע”מ ניתן להזמין מגוון רחב של פרזול המתאים בגודלו ובצורתו לאופי הבניין והדלת שנבחרה וכמובן רמת המיגון שאתם בוחרים.

צבע מיוחד לדלתות כניסה מאלומיניום:

דלתות כניסה עשויות פרופילים צבועים מאלומיניום. אלומיניום צבוע באיכות גבוה, הינו חומר גלם אידיאלי לייצור דלתות הכניסה. פרופילים אלה מועדפים מכיוון שהם עמידים בפני קורוזיה, לחות, מים, שמש ושינויי טמפרטורה.
לרשוכם מניפת צבעים וגוונים ייחודים אשר ניתן לצבוע ולעצב מהם את דלתות הכניסה שלכם על פי בחירתכם.

התקנת דלתות כניסה מאלומיניום

התקנת הדלתות שלנו מתבצעת רק על ידי מתקין מומחה ומוסמך של דלתות דיל-עוז בע”מ. המתקין מגיע עם תמיכה ואחריות מצידנו.
חשוב לציין כי אלומיניום הוא אחד החומרים העמידים ביותר ולכן כאשר אתם בוחרים דלתות מאלומיניום לכניסה תקבלו מוצר איכותי שישרת אתכם שנים רבות ללא בלאי ניכר או תקלה.

דלת כניסה אלומיניום וזכוכית

השימוש באלומיניום וזכוכית לעיצוב דלתות כניסה הוא שימוש נפוץ, הזכוכית מעניקה לדלתות הכניסה מראה אסתטי ונקי והאלומיניום מעניק לדלתות הכניסה תוחלת חיים ארוכה.

דלת אלומיניום זכוכית – שילוב מנצח לעיצוב ואיכות.

דיל עוז מציעים

דלתות כניסה מאלומיניום וזכוכית מחוסמת בעובי 6,8,10 מ”מ על פי “תקן זכוכית”, מאפשרות גמישות עיצובית תוך שמירה על מראה בהיר מואר ואסתטי.
ניתן לבחור דלתות כניסה עם פרופיל אלומיניום רחב או צר בגוונים שונים.
אנו מייצרים דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית עם פסי התזת חול או זכוכית שקופה בהתאם לעיצוב חזית הכניסה ודרישות המזמינים.

חברת דיל -עוז בע”מ משלבת אינטרקום עם מצלמה ו/או כרטיס קרבה, ניתן לשלב נעילה על ידי אלקטרו מגנט או מנעול חשמלי,מערכות חייגן (מולטיפון) עם חיבור לקו נייח או כרטיס סים להפעלה אלחוטית ועוד.
ניתן לבחור בין דלתות הכניסה האוטומטיות שלנו או הרגילות.
אנו מתקינים דלתות כניסה למבנים קיימים או חדשים,החל מבנייני מגורים וכלה בבנייני משרדים, מפעלים, מבני תעשיה, מבני מסחר, ועוד.

במידה ועדיין לא גיבשתם דעה לגבי איזה דלתות כניסה מאלומיניום אתם רוצים,
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לפגישת ייעוץ והכוונה ראשונית ללא התחייבות.
צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

שאלות ותשובות

האם אתם מייצרים דלתות אלומיניום חוץ?

כן  בהחלט, דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון ייצור והתקנה של דלתות אלומיניום חוץ כגון דלתות כניסה לבניין, דלת ויטרינה ומגוון רחב של דלתות כניסה מאלומיניום.

האם אתם מייצרים ומתקינים דלת כניסה אלומיניום וזכוכית?

כן בהחלט אנו בעלי ניסיון רב שנים בתכנון ייצור והתקנה של דלת אלומיניום וזכוכית לבניין מגורים, משרדים ובניינים מסחריים.

האם אתם מייצרים דלת אלומיניום בלגי?

כן דיל עוז בע”מ מייצרים דלת אלומיניום בלגי במגוון רחב של דגמים שבהם אנו משתמשים בזכוכית, פרופיל בלגי אלומיניום לכניסות לבניין.

האם אתם מייצרים דלת אלומיניום אטומה?

בהחלט כן, אנו מייצרים דלת אלומיניום אטומה במגוון דגמים. ניתן לשלב פנל זיגוג של זכוכית מחוסמת אטומה על כל הדלת ו/או פנל אלומיניום אטום על כל הדלת ו/או חצי/חצי, חצי עליון זכוכית אטומה וחצי תחתון אלומיניום.
 

 

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button