תיבות דואר לבניין מגורים

מגוון רחב של תיבות דואר לבניין מגורים ולבית פרטי

תיבות דואר לבית פרטי או בניין מגורים. לפני שאנו פונים לרכוש תיבות דואר לבניין מגורים או לבית הפרטי שלנו, אנו שואלים את עצמנו: איפה קונים תיבת דואר? מה טווח המחירים? האם ניתן להוסיף חריטה? פתקית?אצלנו בחברת דיל עוז בע”מ ניתן למצוא מגוון רחב של תיבות דואר, מערכת אינטרקום, דלתות כניסה ודלתות אוטומטיות לבניין ולבית.

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנות פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר.

בכל בניין מגורים אנו נמצא תיבות דואר השייכים לדיירים. בבניין חדש, בניין שעובר שיפוץ או בבניין הרוצה שינוי נמצא תיבות דואר בשלל צורות,צבעים וסגנונות. ניתן לשלב בכל בניין דלתות כניסה, דלתות אוטומטיות או מערכת אינטרקום לפי דרישת הלקוח.

חברת דיל עוז בע”מ מספקת אופציות מגוונות לתיבות דואר לבניין מגורים

תיבות דואר עם ציפוי אנודייז : שכבה של אלומיניום אוקסיד הנוצרת בתהליך אלקטרוכימי. משתמשים בה לציפוי והיא נותנת עמידות גבוהה בפני שחיקה, עמידות אנטי קורוזיבית טובה ובידוד חשמלי למתח גבוה בטמפרטורות גבוהות. תיבות דואר אלו מגיעות בצבע כסף או ברונזה.

תיבות דואר RAL: תיבות דואר עם גימור צבע של מניפת RAL, שיטה זו הינה צביעה בתנור. צביעה בתנור יש יתרונות רבים כגון איכות גבוהה של התוצר הסופי, יכולת להשלים את המלאכה במהירות ושומר על תיבות הדואר מפני חלודה ופגיעות מזג האוויר. בשיטה זו ניתן לבחור ממניפת הצבעים של RAL כולל תיבות דואר בצבע לבן. שיטת גימור RAL נותנת לתיבת הדואר מראה חלק, נקי וקלאסי.

תיבות דואר מעוצבות לבתים משותפים ופרטיים

אצלנו בחברת דיל עוז בע”מ ניתן להזמין מגוון רחב של תיבות דואר מעוצבות במידות וכיתוב לבחירת הלקוח. ניתן להזמין אצלנו תיבות דואר לבתים פרטיים ולהוסיף להם את החותמת האישית שלכם. 

אם מדובר על צבע ייחודי או חריטה מיוחדת,מקום לפיתקית או גודל מסיום, אנחנו הכתובת. 

בחברת דיל עוז בע”מ ניתן להוסיף על גבי תיבת הדואר שם משפחה, עורך דין, חברה, מספר בית וכו’. ניתן להזמין תיבות בגודל סטנדרטי של 20 ס”מ רוחב ו30 ס”מ גובה או ניתן לבצע הזמנה מיוחדת לפי בקשתכם.

מה ההבדל בין תיבות דואר לבתים משותפים ופרטיים

תיבות דואר לבתים משותפים הם בדרך כלל חלק בלתי נפרד מעיצוב הכניסה לבניין. בחירת תיבות דואר הם חלק בלתי נפרד ממראה חזות הבניין. 

ההחלטה על סוג התיבות דואר לבתים משותפים הנה נושא אשר מטופל ונבחר על ידי הוועד או מי אשר מטעמו, מעצב את הכניסה מחדש (במקרים רבים יחד עם שדרוג והחלפת דלתות כניסה לבניין). 

בתהליך תכנון מבנה חדשים, בחירת תיבות דואר לבתים משותפים היא תפקידו של הארכיטקט המעצב את הכניסה. ישנם עיצובים וסגנונות רבים של תיבות דואר אשר יעזרו לעיצוב נראות הבניין ויעניקו לבניין מראה חדשני, עדכני. מראה יוקרתי עכשווי.

כאשר מדובר בתיבות דואר לבתים פרטיים, תיבות הדואר לרוב משולבות התיבות בשער עצמו או מותקנות על הגדר לידו. 

גם בבתים פרטיים יש חשיבות רבה לעיצוב תיבת הדואר מכיוון שהשער/הגדר הם הפריטים הבולטים ומושכים את העין ותיבת הדואר במרבית המקרים היא חלק מהעיצוב אך מדובר בתיבה בודדת או שתיים (גדולה וקטנה לדואר ופריטים גדולים). 

לעומת תיבת הדואר הבודדת, תיבות דואר לבתים משותפים, גם בבתים שבהם מספר דיירים קטן, ישנם מספר רב יותר של תיבות דואר. גם כאן ישנה חשיבות רבה לעיצוב, לסגנון ולנראות הבניין, האם תיבות הדואר יהיו על עמוד, צמודות קיר או תיבות צפות בזיגוג הן שאלות עליהן יש לענות כשמעצבים ובוחרים תיבות דואר לבתים משותפים. 

תיבות דואר המותקנות בבתים משותפים תמיד בולטות לעין ומהוות פריט עיצוב משמעותי (גם כאשר הן מותקנות בסמוך לכניסה אחורית במקום בו הם נראות על ידי דיירי הבניין בלבד, עדיין הם פריט בולט).

לפרטים נוספים, הצעות מחיר ללא תשלום והזמנות 1-800-285-295 או במייל [email protected]

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button