דלתות כניסה לבניין משותף מחירים עיצובים ומפרטים

דלתות כניסה לבניין מגורים בתוספת אינטרקום ותיבות דואר

דלתות כניסה לבניין משותף מחירים אטרקטיביים של חברת דיל עוז בע”מ, תכנון, ייצור והתקנה מקצועית של דלתות כניסה, באיכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים. אנו מאפשרים לכם שילוב מדהים של מגוון עיצובי דלתות כניסה לבניין בתוספת תיבות דואר, אינטרקום ומפרטים ייחודיים של דיל עוז בע”מ לבחירתכם. לפרטים נוספים על דלתות כניסה לבניין משותף מחירים, הזמנות וקביעת מועדי הספקה והתקנה צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

דלתות זכוכית לבניין

חברת דיל עוז בע”מ מציעה לכם מגוון מרשים של דלתות זכוכית לבניין, המתאימות לכל אחד ואחת והסגנון המתאים לאופי הבניין ולאופי האישי שלו. דלתות זכוכית כחלק מהחזית כניסה לבניין מקובלות כיום במרבית המבנים המשותפים. בבנייני מגורים אשר בהם לובי סגור (מרבית המבנים החדשים) משלבים דלת זכוכית (לעיתים דלת כפולה). דלת זכוכית אשר משולבת לצד תיבות דואר תואמות הן לעיתים אלמנט דקורטיבי משמעתי בעיצוב ארכיטקטוני של הכניסה לבניין.

דלתות אטומות של פעם ודלתות זכוכית מודרניות.

בעבר הרחוק היו נוהגים להשתמש במגוון דלתות כבדות, אטומות בבניינים משותפים. אולם כיום דלתות של בניינים משותפים. בנייני מגורים ואף בנייני משרדים ומבני ציבור משתמשים בדלת הזכוכית כחלק מעיצוב הכניסה לבניין המשותף. דלתות זכוכית מאפשרות בו זמנית הגנה ומניעת כניסה ממי שאינו מורשה. אך בו בזמן מבט דרך דלת הזכוכית מגלה וחושף למי שמגיע אל הבניין את עיצוב הפנים של לובי הבניין. גם במבנים שאינם חדשים בהם מתקינים דלתות כניסה ותיבות דואר כחלק מתהליך שדרוג ושיפוץ הכניסה לבניין מקובל להשתמש בדלתות זכוכית או לפחות דלת שחציה זכוכית.

דלתות זכוכית כיום הם סממן של יוקרה ועיצוב מודרני עכשווי והן משולבות בכניסה למבני מגורים ואף לבניני ציבור ומוסדות. כיום ניתן לבחור מבין מספר עיצובים רב של סגנונות של דלתות כניסה לבניין. עיצובים שונים של מסגרות האלומיניום וגימורים שונים של הזכוכית עצמה.

דוגמאות לעיצובים שונים של דלת זכוכית

עם בחירת דלתות זכוכית לבניין, ניתן לבחור ולהזמין ייצור דלתות עם חורים כפתחי אוורור ללובי, כך שבימי הקיץ החמים תהיה סירקולצית אוויר. בנוסף ניתן להזמין דלתות זכוכית לבניין עם פסי התזת חול אשר מוסיפים מימד נוסף לעיצוב הדלת. פסי התזת חול גם מפנים את תשומת הלב לקיומה של דלת זכוכית בכניסה לבניין ומונע ניסיון לעבור דרכה. במקרים מסויימים בוחרים הלקוחות זכוכית חלבית או כהה לטשטוש את המראה מעבר לדלת (מקובל כאשר עושים שימוש בדלת זכוכית בכניסה למקומות אשר המתרחש בהם לא אמור להיות חשוף כלפי חוץ). בנוסף לכך גם מסגרת האלומיניום מאפשרת בחירה בין  מגוון של גימורים ופרופילים למסגרת הדלת ששונים משמעותית ומאפשרים מגוון עצום של עיצובים.

אנו בדיל עוז מייצרים ומתקינים גם דלתות הזזה אוטומטיות בעלות חיישנים מתקדמים, דלתות אלו אלגנטיות ומודרניות המתאימות לבנייני משרדים, חנויות ואף בנייני יוקרה. אנו ממליצים להתאים את עיצוב דלת הזכוכית לתיבות הדואר והפנלים בכניסה.

תיבת דואר תקינה לשמירה על פרטיות דברי הדואר

לתיבות דואר מוכנסים פריטים חשובים – מדוע חשוב שתיבת הדואר תישאר נעולה ותקינה

למעט הפרסומות ושאר דואר הזבל שאנו מקבלים כמעט על בסיס יומי, ישנם מכתבים חשובים שאנו מקבלים כמו חשבוניות לתשלום, הודעה על קבלת דואר מחו”ל, צ’קים ואפילו הזמנות לאירועים, כרטיסי ברכה וכדומה. לכן, חשוב שתיבת הדואר שלנו תהייה עם מנעול תקין וחלון התיבה יהיה שלם על מנת למנוע גניבת דואר או אובדן הדואר כתוצאה מפגעי מזג אוויר, רוחות וכו’.

* חשוב לציין שחברת דיל עוז בע”מ מתקנת אך ורק תיבות דואר שנקנו מהחברה למעט החלפת מנעול

בעיות נפוצות המצריכות תיקון של תיבות דואר

אנו מציינים מספר דוגמאות, אשר מצדיקות התערבות של בעל מקצוע לתיקון תיבות דואר. אולם ראוי להדגיש כי נציגי השירות של חברת דיל עוז בע”מ, ישמחו לקבוע לכם קריאת שירות בכל מצב בו יש צורך בביצוע תיקון, חידוש או שדרוג של תיבות הדואר.

תיקון מנעול תיבת דואר שבור – חשיבות מנעול תקין היא לשמירה על פרטיות, לכן במקרים בהן המנעול שבור יש להחליפו על ידי טכנאי מוסמך מטעם החברה למניעת נזקים אחרים. אנו מבצעים החלפת מנעולים בכל סוגי תיבות הדואר, גם אלה שאינן מיוצרות על ידנו.

תיקון דלת תיבת דואר לא תקינה או שבורה – לדלת של תיבת הדואר ישנה חשיבות לא קטנה, הדלת היא סוג של מגן מפני רוחות, ניסיונות גניבה והסתרת כמות וסוג המכתבים בתיבה. לכן במידה והדלת עקומה או שבורה ולא ניתן לסגור אותה כהלכה, רצוי לתקנה או להחליפה ע”י טכנאי מוסמך מטעם החברה.

תיקון חלון תיבת דואר עקום או חסום – במקרים רבים לאחר זמן ארוך של שימוש או כתוצאה מפגיעה חיצונית כל שהיא, חלון תיבת הדואר אשר דרכה מוכנס הדואר לתיבה. מתעקם או נחסם ומתעורר קושי בהכנסת דברי הדואר שלכם לתיבה. פעמים רבות נגרם נזק לדברי הדואר כאשר יש צורך לדחוף אותם בכוח דרך חלון תיבת הדואר המעוות.

אלו היו שלוש דוגמאות קלאסיות על בעיות נפוצות בתיבות דואר, אשר ניתנות לתיקון ע”י טכנאי מוסמך. אך במקרים בהם תיבות הדואר ישנות מאוד אנו ממליצים לרכוש תיבות דואר חדשות אשר יספקו הגנה מקסימלית לדברי הדואר שלכם.

החלפת תיבות דואר של בנייני מגורים

החלפת תיבות דואר מתבצעות במקרים בהם תיבות הדואר נפגעות באופן חמור או כשהתיבות ישנות מאוד. כאשר מתקבלת ההחלטה על החלפת תיבות הדואר, מרבית ועדי הבניינים רואים זאת הזדמנות טובה לביצוע שינוי משמעותי, שדרוג וחידוש של חזות הבניין, על ידי החלפה גם של דלתות כניסה לבניין וחידוש מראה אזור הכניסה כולו.

חברת דיל עוז מציעה לכם מגוון גדול של עיצובים חדשניים ומודרניים של דלתות כניסה לבניין ותיבות דואר תואמות להשלמת מראה אסתטי ונקי.

אנו מזמינים אתכם להצטרף ולהיות חלק מכובד ונכבד מלקוחות דיל עוז בע”מ. חברת דיל עוז בע”מ מספקת שירותי תיקון תיבות דואר לבתים פרטיים ובנייני מגורים, החלפת מנעול שחוק או שבור, תיקון חלון או דלת תיבת הדואר.

לפרטים נוספים על תיקון תיבות דואר פנו אלינו בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר באתר.

מאפיינים של דלתות כניסה לבניין משותף מחירים ואפשרויות

אנו בדיל עוז בע”מ מתמחים במתן מענה ייחודי על ידי “תפירת” חליפת כניסה מיוחדת לכל בית משותף, אולם, מבנה ציבור או בניין פרטי או בניין משרדים. אנו מתייחסים לדלתות כניסה לבניין משותף מחירים, ומפרטים נלווים, באופן שונה מספקי דלתות כניסה לבניין משותף אשר רק עוסקים במכירה והתקנה. בתהליכי העיצוב והכנת הצעת המחיר שלנו מושם דגש ראשון במעלה על השילוב בין צרכי הלקוח, המשאבים העומדים לרשותו וייחודיות התנאים הפיזיים של הבניין, אשר בו אמורה להיות מותקנות דלתות הכניסה. דלתות כניסה לבניין הן רק חלק ממכלול אלמנטים המרכיבים את הכניסה לבית המשותף. בזכות הניסיון הרב שלנו תוכלו למצוא אצלנו דלת כניסה לבניין בהתאמה אישית שלכם.

אלמנטים נלווים לדלתות כניסה לבניין משותף מחירים לבחירה

אנו בדיל עוז בע”מ, ערוכים לתת מענה למכלול האלמנטים אשר נלווים לדלתות כניסה לבניין משותף. חשוב לציין כי אנו מאפשרים לכם מבחר עצום של אפשרויות גימור ועיצוב של דלתות כניסה לבניין שלכם. כיום דלתות הכניסה אינן דומות בין בניין אחד לשני.

גם כאשר מדובר בבניינים חדשים הרי שמקובל היום כבר בתהליכי העיצוב לשאוף לכך שהעיצוב הייחודי של המבנה כולו יבלוט לעין. כפועל יוצא, גם דלתות הכניסה של המבנה יהיו ייחודיות ולכן נדרשת כמעט תמיד הכנת תוכנית ייחודית לכניסה של כל מבנה על מנת להתאים לו את דלתות הכניסה והאלמנטים המתאימים לו.

בדיל עוז ניתן להזמין צביעה מיוחדת של אלומיניום, דלת עם מנוע חשמלי, עיבוי זכוכית,פרזול לדלתות סיקורית (מעל 10 מ”מ עובי), זכוכית שלמה במקום בחלקים ועוד.

דלתות כניסה לבניין משותף יכולות להיות כאמור בעלות ממדים ומראה סטנדרטי אך יש לזכור שדלת הכניסה לבניין היא רק מרכיב אחד בחליפת הכניסה הייחודית אותה אנו תופרים עבורכם.

תיבות דואר לשילוב עם דלתות כניסה לבניין משותף

כאמור קיים מגוון גדול של תיבות דואר אותם ניתן לשלב בדלתות כניסה לבניין. תיבות דואר בפנל הצמוד לדלת עצמה. תיבות דואר צפות, צמודים לקיר בלובי הפנימי של הבניין. תאי דואר צמודים לקיר באזור שמחוץ לדלת הכניסה. תיבות מכתבים ממוסגרות לקיר או תיבות דואר ניצבות עצמאית בתוך הלובי או מחוצה לו.

על מחירם של תיבות דואר משפיע כמובן מספרם, הסגנון ורמות הגימור השונות.

שילוב אינטרקום בדלתות כניסה לבניין משותף.

אינטרקום או אמצעי אחר של תקשורת והפעלה חכמה מקובל כיום להתקין לא רק בדלתות כניסה של בניין משותף. כיום מקובל להתקין אמצעי שליטה על דלת הכניסה בבתים פרטיים וכן בכניסה לחצרות פרטיים וכמובן גם בבנייני משרדים ואפילו בחנויות לתכשיטי יוקרה.

אנו בדיל-עוז בע”מ מתאימים לכל כניסה את החליפה בהתאם למאפייני המקום ולמשאבים התקציביים. ניתן להזמין מערכות אינטרקום מתקדמות הכוללות מגוון אמצעי שליטה וכן מערכות אינטרקום שמשולבות בפנל הצמוד לדלת או צמוד לקיר וזאת כאמור בהתאם למאפייני הכניסה.

לפרטים נוספים על דלתות כניסה לבניין משותף מחירים, הזמנות וקביעת מועדי הספקה והתקנה צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-285-295 או דרך צור קשר.

מאמרים נוספים:

חידוש תיבות דואר

חידוש תיבות דואר

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנת תיבות דואר לבניין משרדים מגורים ומסחר: 1-800-285-295 אנו מספקים שירות חידוש תיבות דואר לכל סוגי תיבות הדואר שאנו

להמשך קריאה »
תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף

דיל עוז בע”מ תכנון, ייצור והתקנה של תיבות דואר לבית משותף: 1-800-285-295 אנו מתמחים בתכנון והתקנה של תיבות דואר לבתים משותפים למגורים, בנייני משרדים ובניינים

להמשך קריאה »
דלת אלומיניום זכוכית

תיבות דואר ואינטרקום

דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון, ייצור והתקנת תיבות דואר ואינטרקום: 1-800-285-295 תיבות דואר ואינטרקום לבניינים חדשים בייצור לפי מפרט ארכיטקט וכן תכנון ייצור והתקנה של

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button